Det fanns en tid för inte så kolossalt länge sedan då den som nämnde mitt namn i all oskuld - eller rentav i salig tacksamhet - fick räkna med att bli närmast mordhotad. Hatmobben på främst Familjeliv.se har spytt etter och galla över min person och mitt arbete i tusensidiga (!) hattrådar sedan Internationella Sova hela natten kom. Folk fick kura "i smyg", annars blev de utfrystavicki skrev:Jag kan börja gråta när jag tänker på hur missriktad vår välvilja varit --- Jag tog för givet att man skulle ha lite struliga nätter när man har småbarn och tyckte inte att vi hade det så farligt, men nu när vi alla får njuta av våra nätter kan jag se hur slitna vi varit. Jag sprider denna kur varje dag!
Du skäms inte. Du ber inte om ursäkt. Du sprider tvärtom ordet och du gör dig till ett stort VI - som blir allt större \:D/ "Vi står bakom dig och backar upp och för din kur vidare!!"vicki skrev:Tack Anna för all hjälp. Jag är så ledsen att du ska behöva stå ut med all skit. För det är just vad det är, skit. Vi står bakom dig och backar upp och för din kur vidare!! Du är superbra!
Tack
De små barnens välbefinnande talar sitt tydliga språk, och familjernas välbefinnande talar sitt tydliga språk. Starkare än allt hat, all avund, all missunnsamhet, all småsinthet, all illvilja och all rent ut sagt dumhet i världen är KÄRLEKEN.
Spåren av den slår upp överallt.
Jag är stolt över min livsgärning. Lägger jag mig ner och dör, vilket jag inte hade tänkt just nu, kommer de små barnen att föra den vidare. Världen över
Det ska ingen, som lyssnar och tror på mig, behöva skämmas över
Tack, du kära
O:)