Reklam för min bok!!!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Oj, jag blir alldeles generad, Susan... :oops:
Och alla snälla, det ska bli mig en ära att få signera den som vill ha en sådant exemplar!

I morgon är det dags för sista plåtningen, picknick med hela familjen. HJÄÄÄÄLP!

kramar!
cissii

Re: Reklam för min bok!!!

Inlägg av cissii »

Hej

Vet inte vilken som är den "riktiga" tråden om den här boken, så jag skriver här.

DET ÄR DEN BÄSTA BOK JAG NÅGONSIN LÄST PÅ DET HÄR ÄMNET! SÅ HIMLA BRA!
Lättläst och lätt att förstå, inte inriktad på att gå ner i vikt eller utseende i första hand, inte elit-tänk runt kost och motion. På måndag börjar vi ett nytt liv här jag och Celeste!

tacktacktack superråsmartanyamamman!
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
Krisse

Inlägg av Krisse »

Hej!

Jag har menat att skriva så många gånger om din bok men aldrig kommit till skott.

Den är helt fantastisk. Det var den läsningen som gjorde att jag faktiskt tog det sista steget och rensade ut socker och vetemjöl ur mitt hus. En början. Vi tar små steg. Framför allt har jag slutat att bara köpa storpack köttfärs och göra veckans middagar med och istället fyllt på med fullt av grönsaker, nötter och baljväxter.

Och det är helt fantastiskt att slippa sötsuget, i lördags satt jag där framför tv och var inte sugen på något, en väldigt konstig känsla att faktiskt vara nöjd efter middagen.

Stort tack :D :heart:
Krisse
Emmy 080212
Rasmus 091223
oakarin

Inlägg av oakarin »

Hej hej! :D

Boken damp ner i brevlådan för några dagar sedan och redan har vi hunnit testa en hel del recept. Gott!!! Igår mumsade vi i oss chokladbollarna och jag måste erkänna att jag var skeptisk först, men de var ju faktiskt godare än vanliga!!! =P~

Eftersom vi vuxna inte tål gluten, ägg eller mjölkprotein så är vi på ständig jakt efter goda recept som kan ätas av alla. Med "Råsmart familj" har vi kommit ytterligare en bit på väg, tack! =D>

Kram, kram!
Karin
Maya född med planerat kejsarsnitt 25/6 2008. Beräknad till 4/7 men låg i säte så det blev snitt.
loppan o nilla

Inlägg av loppan o nilla »

Hej alla!

Denna bok är helt underbar. Har nu gjort chokladbollarna gjorda på torkade dadlar i två dagar. Min lilla var väldigt skeptisk till en början men när de legat i kylskåpet en dag fick jag tyvärr konkurans om dessa. Till och med sambon som inte gillade dem från början börjar slåss. Mums!!!!!!!! :lol: :wink:
Försöker sockersanera dem härhemma så mct det går. Jag äter inte socker sen tre månader tillbaka och är mct piggare. (Men sockersuget är inte borta tyvärr men jag klarar det ändå)

Vill verkligen rekommendera denna bok till alla. Supergoda recept. Har provat många. Dessa halvtorra tomater. Vilken delikatess!!
Kram Loppan
Lycklig mamma till underbara Cornelia snart 6 år, född jan- 06. ♥
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Å, söta mäniskor! Tack för komplimanger och kul att jag inspirerar! Gör kokosbollarna med mixad mandel istället för havregryn också, till exempel! Följ gärna med på bloggen och på Råsmart familjs facebooksida, där jag dåoch då strösslar ut allehanda recept! Tipsar jag glatt! :lol:
Kram
miniz

Inlägg av miniz »

Nu har jag ocksà fàatt del del av denna skatt! Supergrattis! :D

Mannen var pà jobbresa till Kalmar och dà passade jag pà att skicka med honom en köpslista. Eftersom jag bodde i Sverige fràn 0-12 àr sàg min lista ut sà här: Bilar, Zoo, Viol (som han inte hittade), Djungelvràl, OLW Cheesenoodles, polarbröd och lingonsylt. Denna gàng var det ett litet pluss pà listan, Ràsmart familj. Tur att 80-20 modellen finns! :lol:

Tack för motivation och inspitation till att mà bättre.
Sà enkelt, lika enkelt som att göra hummus (som jag trodde var svinsvàrt). Det ska jag förresten bjuda mina gäster i morgon, med taboule, "poppade" pumpafrön och grillad paprika. Och korv, 80-20 :wink: , men riktig korv fràn marknadsköttbilen.

Efterrätt blir glasssmoothies med banan, persika och rismjölk.
Plus köpt glass till kakan som nàgon tar med.

Nu ska jag koka kikärtor och göra taboule.
Kram!
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"