Anna, kom ihåg att anteckna Nya mamman som kursare.
SHN-kurs i Gastsjön (för)sommaren 2010
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Jag har inga preferenser, jag gör vad jag kan för att vara ledig helt enkelt. Skall boka det nu tidigt i förväg så kanske, kanske jag kan ta ledigt på fredagen och se om jag kommer upp på Tors kväll (natt)
JÄTTE SKOJ!
Ja du Anna, Tor skulle vara själaglad om du ville vara barnvakt, men vi tar ju inte med våra änglar på kursen, annars hade det varit en annan fråga.
JÄTTE SKOJ!
Ja du Anna, Tor skulle vara själaglad om du ville vara barnvakt, men vi tar ju inte med våra änglar på kursen, annars hade det varit en annan fråga.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Jag vet, jag vetannawahlgren skrev:TorsMamma skrev: men vi tar ju inte med våra änglar på kursen, annars hade det varit en annan fråga.
Senast redigerad av annawahlgren den lör 17 okt 2009, 22:40, redigerad totalt 1 gånger.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
TorpSara
Jag är GRÖN av avund. Mitt journalistjag ser framför mig ett fullkomligt strålande reportage på sidådär 30 000 tecken...
Vilket drömjobb det vore!
Jaja, ska sitta klistrad framför den här tråden i alla fall. Klistrad!!
Lyllos er och framför allt - lyllos de små älsklingarna som då äntligen ska få hjälp att sova.

Vilket drömjobb det vore!
Jaja, ska sitta klistrad framför den här tråden i alla fall. Klistrad!!
Lyllos er och framför allt - lyllos de små älsklingarna som då äntligen ska få hjälp att sova.
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
-
annawahlgren
TorpSara skrev: så om jag stökar till det riktigt rejält kanske vi kan kvalificera oss som kurbarn med tillhörande mammatrasa? 8-[
Som sagt, ett litet Skräp ska vi ha (också), tycker jag
-
annawahlgren
Fanny83 skrev:Jag är GRÖN av avund. Mitt journalistjag ser framför mig ett fullkomligt strålande reportage på sidådär 30 000 tecken... Vilket drömjobb det vore!
Dessutom - jag vet ju av massiv erfarenhet hur herrar (och damer) journalister helst jobbar. De skulle inte orka vara med på nätterna, när arbetet görs, utan intervjua mig (och föräldrarna) på dagarna, någon kvart eller timme här och där (som ingen har, i varje fall inte jag). Sedan skulle de skriva sitt reportage med ett lagom halvkritiskt öga, som någon barnläkare eller annan "expert" sedan glatt fick bekräfta. "Anna Wahlgrens metoder är OLÄMPLIGA", typ
We don't need that :^o
Så det där stora Scoopet, det väntar bara på att göras. Åt dig skulle jag möjligen, möjligen inte säga NEJ.
-
annawahlgren
-
annawahlgren
Finns det plats för ännu en "kurmammeduttare"annawahlgren skrev:Och Jannika har anmält sitt oefterhärmliga intresse, törs jag skvallra - för att vara "kurmammeduttare", alltså bistå de ömma kurföräldrarna dagtid. En nog så viktig uppgift.
![]()
![]()
Hoppas hoppas hoppas
(Om jag får komma så tar jag bilen och kan då ta med 3-4 stycken från närområdet och sen vara taxi när vi väl är på plats)
Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
-
chokladkaninen