Men man kan väl ha mer än en träff.
Vi träffar de som kan träffa oss 24 eller 25 och sen kan ni väl ha ytterligare träffar.
Det är väl bara trevligt att ses fler gånger för de som kan
miar70 skrev:Jag måste TYVÄRR TYVÄRR ställa in träffen här hemma hos oss! Jag hoppas nån annan i området kan öppna sitt hem / trägård för en träff, och jag kan kanske komma om det blir hos nån annan.
Stannar Bibban hela vecka 31?annawahlgren skrev:miar70 skrev:Jag måste TYVÄRR TYVÄRR ställa in träffen här hemma hos oss! Jag hoppas nån annan i området kan öppna sitt hem / trägård för en träff, och jag kan kanske komma om det blir hos nån annan.Ujujuj
Så tråkigt
![]()
![]()
Men jag är ju på plats i Gastsjön då. Och Bibban. Där finns ju "trädgård" så det räcker. Och inne finns det ju plats också, om så skulle vara.
Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället![]()
Och att du kanske kan komma då, Mia![]()
Bibban är absolut på plats när ni kommergalaxen skrev: Stannar Bibban hela vecka 31? För om hon gör det blir vi jätteglada. Jag
annawahlgren skrev:Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället![]()
Skönt, jag ville bara informera om läget.miar70 skrev:[Inger, för mig och kidsen är det absolut helt lugnt med Lennart, jag tror inte det är nån större risk.
Kram så länge!
miar70 skrev: Ska vi bestämma lite närmre när vi ser hur väder och vind ser ut? Är ju inte jättekul om det ska regna hela dagen...!
Stannar Bibban hela vecka 31?galaxen skrev:[
Men jag är ju på plats i Gastsjön då. Och Bibban. Där finns ju "trädgård" så det räcker. Och inne finns det ju plats också, om så skulle vara.
Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället![]()
Vad skönt att det ska bli SOLannawahlgren skrev:miar70 skrev: Ska vi bestämma lite närmre när vi ser hur väder och vind ser ut? Är ju inte jättekul om det ska regna hela dagen...!
Det ska det inte
Och så finns det ett ganska stort kök, om du minns... Och en Loge... Ochochoch... Ifall att
![]()
![]()
Längtar ju efter dig. Och er alla som möjligen kan komma [-o<
En himla bra idé är ju att komma typ den 28 så får du se hur horoskopet artar sig...Jannika skrev:Jag får ju celebert besök hem imorgonmen är såklart jättesugen att komma upp till Gastsjön också. Jag ska se om det går att ordna...
Kram Jannika