Sommarträff i mellannorrland!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
inger
Kontakt:

Vi åker måndag 27

Inlägg av inger »

Vi åker måndag 27.

Men man kan väl ha mer än en träff.
Vi träffar de som kan träffa oss 24 eller 25 och sen kan ni väl ha ytterligare träffar.
Det är väl bara trevligt att ses fler gånger för de som kan :D
Två underbara tonåringar

http://barnboksnatet.blogspot.com/
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:(

Jag måste TYVÄRR TYVÄRR ställa in träffen här hemma hos oss! Jag hoppas nån annan i området kan öppna sitt hem / trägård för en träff, och jag kan kanske komma om det blir hos nån annan. Jättetråkigt och jag är så ledsen över att behöva ställa in...

[-o< Hoppas nån annan kan!

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
inger
Kontakt:

Tråkigt

Inlägg av inger »

Min man har en lungsjukdom. Nu har han börjat med mediciner och vi ska lite hur han klarar biverkningarna av medicinerna, innan vi slutligen kan bestämma om vi kan åka på semester.

Ha det så gott alla :heart:
Två underbara tonåringar

miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hälsa din man och hoppas vi kan ses om ni kommer uppöver!

Varm kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

miar70 skrev:Jag måste TYVÄRR TYVÄRR ställa in träffen här hemma hos oss! Jag hoppas nån annan i området kan öppna sitt hem / trägård för en träff, och jag kan kanske komma om det blir hos nån annan.
:D Ujujuj :cry: Så tråkigt :cry: :cry:

Men jag är ju på plats i Gastsjön då. Och Bibban. Där finns ju "trädgård" så det räcker. Och inne finns det ju plats också, om så skulle vara.

Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället :?:

Och att du kanske kan komma då, Mia :?:

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
inger
Kontakt:

Vi kommer

Inlägg av inger »

MIn man har inte alls fått de biverkningar man kan få av de mediciner han tar. Det beror förmodligen på att han stöttas upp av en homeopatisk behandling vid sidan om. :D

Vid läkarkontakt har min man fått information att han ska undvika närkontakt med andras barn, innan medicineringen varat två veckor.
När vi ska ses har han tagit medicin en vecka och ca fyra, fem dagar.
Dessutom är han inte typen som söker närkontakt med andras barn ens när han är frisk.

Så från vår sida är det grönt att träffas. :D
Två underbara tonåringar

galaxen

lite OT-fråga

Inlägg av galaxen »

annawahlgren skrev:
miar70 skrev:Jag måste TYVÄRR TYVÄRR ställa in träffen här hemma hos oss! Jag hoppas nån annan i området kan öppna sitt hem / trägård för en träff, och jag kan kanske komma om det blir hos nån annan.
:D Ujujuj :cry: Så tråkigt :cry: :cry:

Men jag är ju på plats i Gastsjön då. Och Bibban. Där finns ju "trädgård" så det räcker. Och inne finns det ju plats också, om så skulle vara.

Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället :?:

Stannar Bibban hela vecka 31?
För om hon gör det blir vi jätteglada. Jag har ju inte träffat henne på jättelänge och sambon inte alls. Lilla barnet lär hon inte känna igen :wink:
mamma till kärlekens gåva med extra glädjekromosom, matte till 4 småtigrar och ssk-student T6
annawahlgren

Re: lite OT-fråga

Inlägg av annawahlgren »

galaxen skrev: Stannar Bibban hela vecka 31? För om hon gör det blir vi jätteglada. Jag
Bibban är absolut på plats när ni kommer :lol: Vi reser ner båda den 31 först :wink:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

annawahlgren skrev:Kan man tänka sig att den mellannorrländska träffen förläggs till Gastsjön i stället :?:

:D

Jag hoppas och tror till 99% att jag kan komma isåfall! Jag vill så gärna, och hoppas isåfall att några fler som är i krokarna kan dyka upp :D Ska vi bestämma lite närmre när vi ser hur väder och vind ser ut? Är ju inte jättekul om det ska regna hela dagen :roll: ...

Inger, för mig och kidsen är det absolut helt lugnt med Lennart, jag tror inte det är nån större risk :wink: .

Kram så länge!
inger
Kontakt:

Roligt

Inlägg av inger »

miar70 skrev:[Inger, för mig och kidsen är det absolut helt lugnt med Lennart, jag tror inte det är nån större risk :wink: .

Kram så länge!
Skönt, jag ville bara informera om läget.
Hoppas att du kan komma Mia :heart:
Två underbara tonåringar

annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

miar70 skrev: Ska vi bestämma lite närmre när vi ser hur väder och vind ser ut? Är ju inte jättekul om det ska regna hela dagen :roll: ...!
:D Det ska det inte :lol: Och så finns det ett ganska stort kök, om du minns... Och en Loge... Ochochoch... Ifall att :wink: :lol:

Längtar ju efter dig. Och er alla som möjligen kan komma [-o<
galaxen

Re: lite OT-fråga

Inlägg av galaxen »

galaxen skrev:[

Stannar Bibban hela vecka 31?
För om hon gör det blir vi jätteglada. Jag har ju inte träffat henne på jättelänge och sambon inte alls. Lilla barnet lär hon inte känna igen :wink:[/quote]

Så bra!
Då ska vi ta med två presanger som vi har gjort idag - jag och Gyril :wink:
mamma till kärlekens gåva med extra glädjekromosom, matte till 4 småtigrar och ssk-student T6
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

annawahlgren skrev:
miar70 skrev: Ska vi bestämma lite närmre när vi ser hur väder och vind ser ut? Är ju inte jättekul om det ska regna hela dagen :roll: ...!
:D Det ska det inte :lol: Och så finns det ett ganska stort kök, om du minns... Och en Loge... Ochochoch... Ifall att :wink: :lol:

Längtar ju efter dig. Och er alla som möjligen kan komma [-o<
Vad skönt att det ska bli SOL :D :wink: :!: Jag tänkte mest på renovering och sånt som är på gång hos dig, men som sagt, kommer solen så behöver vi inte tänka på det!

Vilken tid säger vi? Och visst kör vi knytis?
Jag längtar också massor! Kommer det några Matforsbor möjligen? Eller Gävle? Eller Östersund? Eller nånannanstansifrån?

Kram!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Jag får ju celebert besök hem imorgon :heart: men är såklart jättesugen att komma upp till Gastsjön också. Jag ska se om det går att ordna...

Kram Jannika
galaxen

Inlägg av galaxen »

Jannika skrev:Jag får ju celebert besök hem imorgon :heart: men är såklart jättesugen att komma upp till Gastsjön också. Jag ska se om det går att ordna...

Kram Jannika
En himla bra idé är ju att komma typ den 28 så får du se hur horoskopet artar sig... :wink:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"