Hur besvara detta "jag vill inte" vid läggningen.

miniz

Inlägg av miniz »

Det làter som du inte vill ta den fighten nu... Du väljer dina fighter. Om det inte spelar roll för dig var hon sover, sà spelar det ingen roll. Om du vill làta henne sova där till hon blir frisk och utvilad och sedan styra upp det, sà kan du ju det. :wink: Jag tror det är lite orosvargar fràn mammas sida ocksà, att hon fàr för lite sömn och att du vill làta henne sova var hon vill, bara hon sover. Eller?

Jag vet bara att här hemma hade det inte fungerat, min fnurrare fick för sig att hon skulle minnsann sova pà soffan och gick dit mitt i natten när allt var tyst och lugnt. Men sà ville inte vi ha det, för dà fick hon en vana att vakna varje natt. Sà vi bestämde dà att man sover i sängen.

Dagsvilan däremot har har hon sovit pà golvet (under en paraply :lol: ), pà soffan, i hängmattan, i vàran säng, i lillebrorsans säng, i syrrans säng, i vagnen och säkert fler ställen jag inte kommer pà nu.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
saroza
Kontakt:

Inlägg av saroza »

Halloj!

Det gick bra igår kväll. Fick bära henne tillbaks i sängen några gånger, men sen somna hon där, utan extra mycket skrik eller bråk.
Hon sov gott i morse, jag väckte henne inte förrän jag började dammsuga, just pga att det varit sömnbrist senaste tiden och att hon är krasslig. I vanliga fall hade jag nog väckt.

Men vi ska väl komma på spår vi också. Jisses, trotsen är nog tung att gå igenom. Speciellt när den är blandad med sämre sömn och förkylning. Kunde gott
och väl ha dragit nåt över huvudet igår och stannat i min gömma resten av dagen.

Ny dag idag O:)
Julia 04.05.2006 (40+6)
Ted 03.02.2009 (40+14)
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"