Åhhhhh!!! Fler julfrälsta som jag \:D/
Fick bassning av vänninan förra veckan då jag satte upp nya julgardiner i vardagsrummet (ALLDELES för tidigt [-X tyckte hon

) men upp kom dom likväl. Fin, fina saker från mitt jobb (Hemtex). Sen kom första utebelysningen upp också, tror jag var först i hela Åkered med det! Snart lyser hela fasaden :thumbsup: Har man bott i USA så har man 8)
Förra året hann jag liksom inte med eftersom Dag var nyanländ så i år tar jag igen med råge, Här står följande på listan:
Har redan inhandlat årets 3 nya julgranspynt (får köpa max 4 nya varje år!): En sko i guld, en strassbeklädd ren, och en rosa flamigo med päls (allt från åhlens). Annars går granen i rött och silver (Martin vill ha stilren sak

) men jag har lov att hänga i lite CRAZY saker också :santa:

Gardiner i köket

Julbelysning

Julkonsert i Annedalskyrkan med eleverna från musikhögskolan

Julmarknad i kronhusbodarna

Jul på Liseberg

Lussebak

Knäck & Kola skall kokas

Steka MASSOR med smarriga köttbullar (leverpastej är hemligheten tjejer

)

Göra vitlöksströmming

Skriva årets julbrev....och posta (har tre års egentillverkade julkort som liksom aldrig kommit iväg 8-[ :-k Det är det där med adresser

)

Hoppas gå på Sissels julkonsert om jag får biljetter

Julshoppa
.....och MYCKET mer!

Till er som gör chokladgodis, bara ett varningens ord: HA INTE FÖR VARMT när ni smälter den, främst den vita chokladen är värmekänslig! Vet av egen erfarenhet då vi fick slänga en del julklappstryfflar som icke godkändes i granskningen...
Kram