Menar du att du läst Liftarens guide till galaxen? Och skrattat? Jag fixade första kapitlet och fattade inte nått alls!
Kom på att många gillar Paasilinna... Lägg honom till din lista!
Tror att man måste vara tekniker i någon del av kroppen för att gilla denK-ina skrev:Menar du att du läst Liftarens guide till galaxen? Och skrattat? Jag fixade första kapitlet och fattade inte nått alls!![]()
tekniker? NOT!/LO skrev:Tror att man måste vara tekniker i någon del av kroppen för att gilla denK-ina skrev:Menar du att du läst Liftarens guide till galaxen? Och skrattat? Jag fixade första kapitlet och fattade inte nått alls!![]()
Paasislinna ska jag skriva upp! Har hört, men inte läst nägot.
/LO
Alldeles sant, K-inaK-ina skrev:Och miar70: om en bok får en att skratta och må bra så kanske just den ÄR ett litterärt mästerverk?!!! För vem bestämmer det?
Vad betyder det???Nya mamman skrev:chic lit
Håller med dig, /LO - jag gillar jämförelsen med pralinerna: jag är inte sugen på att öppna chokladasken varje dag, men nån gång ibland är det himla gott/LO skrev:Jag gillar Keyes, om det inte blir för många på rad, men annars har jag svårt för den typen av böcker. Har läst ett par Svenska, men har inte gillat någon av dem.