Heja Sverige!!! (?)

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Mactilda

Inlägg av Mactilda »

I morgon är det dags igen :)
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

Yes, nu är det dags igen! Och jag är så trött att jag helt glömde Sverige-tröjan idag. Får dra på den ikväll - hur jag nu skall orka...

Hur kommer det att gå idag? Vilken rysare det blir - kanske. Får hålla fingrar, tår, ben och armar i en enda salig röra. Vi bara MÅSTE fixa det här med bravur. Men när ryssarna vann över Grekland trodde man ju bara inte att det var sant! Det skulle ju absolut inte hända!

Ja, kära vänner. Det blir nog baljor med kaffe ikväll. Mannen är ivägsläppt för att följa det hela på storbildsskärm. Jag får tejpa upp ögonlocken och kanske inte ens sitta i soffan, utan stå brevid och trampa, så kanske jag lyckas följa det hela. Måtte det nu bli spännande, annars är det kört, både för mig och Sverige... :?

HEJA HEJA HEJA HEJA!!! In med bollen i mål....
Waldemar (Walle) 07-01-08 :heart:
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 :heart: (39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle :heart:
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
K-ina

Inlägg av K-ina »

Sambon suckade i morse över att han hade ont i magen. Oroligt tittade jag på honom och frågade om han hade stressat för mycket... Anledningen var nervositet inför kvällen påstod han! :shock: Efter mycket suck och stön beklagade han sig vidare över hur besvärlig matchen mot Holland kommer att bli på lördag OM vi går vidare. Det hela låter nästan kört i mina öron så jag föreslog helt frankt att det kanske vore lika bra om de förlorade i kväll.... :roll: :?: :shock: 8) Om blickar kunde döda.... :lol:

Grejen är den att jag bara spelar ointresserad - och har så hållit på i snart 15 år. Innerst inne vill jag ju lika gärna och är minst lika nervös - men ni vet hur roligt det kan vara att retas när man vet PRECIS på vilka knappar man ska trycka... :wink: :D :!:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Gäst

Inlägg av Gäst »

:?: Fattar ingenting. Fotboll? Anton ropar också Hejja Färget, vad menar han :-k :?: Och pappan ler så belåtet när Anton ropar sådär... :-s

Och på kvällarna här på gården hör man plötsligt hur det vrålas från 25 lägenheter samtidigt. HUR vet dom att dom ska skrika samtidigt :?: Har dom kommit överens om det? Sambon min verkar också veta när man ska vråla, själv hoppar jag 10 meter upp i luften av förskräckelse över det höga ljudet.

Och hur vet dom om dom ska vråla JAAAAAA! eller NEEEEEEEJ! :?:

8)
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

Det var det. :(

Jag höll mig vaken hela matchen, men för vilken nytta? Det enda positiva i kråksången är att vi slipper möta Holland på lördag, för då hade vi blivit halshuggna hur som helst. Nu kan man istället se två jättetaggade lag drabba ihop och bara ha kul istället. Jag som inte brukar se annat än Sverige-matcher. Men på lördag kommer jag nog att titta. Så K-ina - din man behöver inte ha ont i magen längre!

Nej, nu skall vi snart fira midsommar! Hej hopp! :D
Waldemar (Walle) 07-01-08 :heart:
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 :heart: (39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle :heart:
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"