Katten och maten.

Samtalsforum med barnen i fokus
Dixie

Inlägg av Dixie »

Hej!
Tack alla för era bra idéer! Handen om handen är ju toppen och vassa saker får åka snabbt upp i lådan. Än väger han bara 9,5 kg så då har vi lite viktmån på luckan!
Märker redan, liten som han är, så glad han blir när man berömmer och visar! Och när man får känna, smaka och prova på :D istället för att bli snuvad på.
Han är nog mitt uppe i 8 mån ångesten också så det känns EXTRA viktigt att tillåta, låta honom lyckas och vara jätteduktig och fantastisk!
:heart:
Marie
Mamma till Älsklingen :heart: 060501 i mitt hjärta. Godbiten :heart: 070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta :heart: 090414
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Edvard står på en stol och räcker mig saker som jag ställer ner i maskinen. Det vassa har jag alltid koll på, men resten ger han mig.

Han har en lite pall att klättra på istället för luckan, det är ett bra substitut!

Barf, ÄKTA LCHF! :lol: http://devonrex.se/kokbok/
Dixie

Inlägg av Dixie »

Hej!
Hemlagad kattmat TorpSara! Wow :D Jag är glad om jag får svängt ihop något hemlagat till mig själv :roll: Nja jag överdriver kanske lite. Det såg verkligen seriöst ut! Fina katter hon hade. Själv har jag en Ocicat, mörkbruna prickar på ljusbeige botten, jättefin tycker jag. Men han är frigående inne/ute. Många som möter honom tror först att det är ett litet lodjur 8) :lol: Och när han biter mig i fötterna på natten tror jag att han är ett lejon...
Tänk vad man får lära sig här på detta forum :D :!:
Kram Marie
Mamma till Älsklingen :heart: 060501 i mitt hjärta. Godbiten :heart: 070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta :heart: 090414
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"