Nya mamman skrev: Anna, du kan ju äta dig igenom hela Stockholm om du ska mysa med barnen ett och ett
Restaurangtips i Sthlm..
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hej
Nu kommer jag och lägger mig i
Jag hoppas det går bra att jag stjäl lite tråd här [-o<
Jag ska med en kompis till stockholm i slutet av oktober och vi ska då bo vid slussen.Är det någon som vet om det finns någon mysig och bra indisk resturang omkring där?
ulrika
Nu kommer jag och lägger mig i
Jag hoppas det går bra att jag stjäl lite tråd här [-o<
ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02
och till goaste tjejen Liw 1/1-07
Indiskt
Ser att jag är lite sent ute, men den bästa indiska maten jag ätit finns på Shanti på söder, vid Skanstull. www.shanti.se. Bra priser, trevlig stämning och fantastiskt god mat. Ekologiskt till stor del också!
Emma
Emma
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Hej och tack emma.
Eftersom vi aldrig kom iväg till staden stockholm pga att halva familjen dvs jag och Jacob drabbades av magsjuka natten till vi skulle åka(TYPISKT
)så kom vi aldrig iväg utan åker den 8december istället.
Eftersom både min kompis och jag älskar indiskt var det ett kanontips.Tack snälla
kram ulrika
Eftersom vi aldrig kom iväg till staden stockholm pga att halva familjen dvs jag och Jacob drabbades av magsjuka natten till vi skulle åka(TYPISKT
Eftersom både min kompis och jag älskar indiskt var det ett kanontips.Tack snälla
kram ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02
och till goaste tjejen Liw 1/1-07
Älskar Matkultur på Erstagatan. Ligger lite "off" på söder men blå-buss nr 2 stannar precis utanför. Supergod och spännande mat i rikliga portioner och trevlig, opretentiös personal.
Stor potential för kändis-spotting om man ser det som en bonus
Jag är på riktigt helt galen i det stället och utforskar ogärna andra resturanger pga risk för att bli besviken...
Stor potential för kändis-spotting om man ser det som en bonus
Jag är på riktigt helt galen i det stället och utforskar ogärna andra resturanger pga risk för att bli besviken...
Tove med prinsarna; Gustav, född aug -02 , Ivar, född maj -06 och lillebror Axel född sept -11
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3