Resa med son, utan son eller stanna hemma?

Samtalsforum med barnen i fokus
kokos

Inlägg av kokos »

:lol: sopar och stenar kallas nog verktygen bland de aktiva :lol: :lol: :lol: men ja du är på rätt spår 8)

Klart att han ska ta guld. Med sin lilla maskot på läktarna bland 7500 andra som är tokiga i den sporten just i det landet.

Vi ska se till att vi får två rum på hotellet, bilbarnstol, matstol, micro och annat smått och gott så blir ju allt nästan som hemma. Och leksaker är de nog inte sena på att låna ut där skulle jag tro. Ska bli spännande att se hur vi fixar tidsomställningen allihop, ska lägga upp en plan så blir det bra det där.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Johanna G

Inlägg av Johanna G »

:lol: Ok...sopar o stenar, sorry, men vi knäckte nöten! :lol: :lol: :lol:
Stolt mamma till 2 s?ner:
Eskil 021001 och Alvin 040519.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej!
Det var ju för väl!!!
Jag har undrat SÅ :oops: :D
Även jag har frågat sambon, som gett sig in med liv och lust i detektivarbetet. Han kom fram till rodel/bob, han hade alltså fel...

kram, och lycka till på resan!
anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
kokos

Inlägg av kokos »

Nu är resan bokad! Åker 23/3 och kommer hem 12/4! We are on our way! Känns som helt rätt beslut.

Nu gäller det bara att övertyga några barnvakter att följa med också :) Det finns åtminstone några flickvänner till de andra i laget som är med. Sen får vi väl hitta nån Kanadensare på plats som gillar att förfölja och övervaka en krypande unge. :lol:
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"