Missnöjd ettåring

Samtalsforum med barnen i fokus
Sarika

Inlägg av Sarika »

Tänkte också på det med centrumet. Jag har hållt mig stilla och då har han tillslut krypit iväg och sysselsatt sig själv. Jag var i början lite snabb med att då gå därifrån och göra något annat men då kom han tillbaka så det jag gjort är att sitta still, han har krypit iväg tillslut och sen har jag suttit still ett tag till så länge jag själv tyckt det varit ok och sen har jag rest mig och bett honom om hjälp med något. Dvs jag har styrt situationen och efter hjälpen har det oftast inte sen varit något gnäll på ett tag.

:D
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Ang. öronen finns det ett enkelt sätt att kolla.
Den där "fliken" som sitter över själva hörselgången, Tryck den inåt mot örat. Reagerar han då?

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
jennie27

Inlägg av jennie27 »

Hej Anna och Åsa mfl. :D

Jo jag vet och gjorde det, tryckte på fliken, och han gillade inte det när jag gjorde på vänster men brydde sig inte mycket om det på höger. Var hos läkaren idag och han HAR öroninflammation (i vänster öra)! Usch vad jag skäms som inte tänkte på de fysiska orsakerna snabbare och mer :oops: :oops: Det jag tröstar mig med är att den var på ett tidigt stadium och kanske inte hade synts för några dagar sedan.

Nu har vi fått Kåvepenin och jag och maken måste tala om detta med Gastsjö Camp för Vilhelms del. Läkaren såg inga medicinska hinder, det smittar inte, men han kan må illa av medicinen.... :cry:

kram alla snälla som bryr sig! :heart:
Jennie
En goding till son född 0603 :heart:
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:cry: Oj...lille stackaren... :cry:
Då hade det ju sin förklaring md gnälligheten :cry:
Hoppas det försvinner snabbt nu!

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Sarika

Inlägg av Sarika »

stackars honom :cry: vad bra att ni kollade!!
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"