Skåningar! Finns ni? Vill ni?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Jätteroligt :!: :lol: :!:

Ack, Renée - jag vet ju inte alls hur man "går in och ändrar". Kan inte du hjälpa mig :?: :!:

anna.wmp@gmail.com :wink:

Annars fortsätter jag att gaffla i den här tråden.

:heart:

Jag tror att Susanne* är hemma nu :!: Hon ringde och jag HÖRDE lilla Skräpet... Inte skrika men grufsa och låta så där som bara nyfödda kan...

Buhuu :cry: :lol: :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Renee

Inlägg av Renee »

Föreläsning? Vad roligt! Berätta så fort dag/tid/plats är spikat! Om det är nåt som är öppet för allmänheten vill säga.

Vanna! Om du inte lyckas regga dig så PMa mig din mejl-adress så ska jag se om jag kan lägga till dig på listan :)
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Allmänheten är det enda som intresserar föredragshållaren :wink: :lol:

Kan tänka mig att det blir onsdagen den 19 eller möjligen torsdagen den 20 september. Kanske ena kvällen i Malmö och andra i Lund :wink:

Plats ingen aning - än :?

SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Jag tänker åka på bägge föreläsningarna bara så du vet :!: :)

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Irisen

Inlägg av Irisen »

:D Hej på er! Det var evigheter jag var särskilt aktiv här :wink: fast det e alltid lika kul att gå in o titta lite! Denna tråden är ju toppen, tycker jag, jag bor i Malmö! Träffas gärna :) Skulle väldigt gärna gå på föreläsningen med, det lät intressant!
Kram Sara
Susanne G
Kontakt:

Inlägg av Susanne G »

Här är ytterligare en Malmöbo som vill träffas.
Känns fantastiskt att få möta Anna live. Det ser jag verkligen fram emot. :D
: Renee. Jag skickade ett Pm: till dig men jag tror att jag misslyckades ( Jag ät otroligt oteknisk) Jag ska göra ett nytt försök.
Vi andra kan väl ses innan september, det är så låångt till dess.
Susanne
Susanne G
Dotter född 25/6-04
Kurad vid 4-månader.
Dotter född 31/10 -09. Sm från start.
Mamma S

Inlägg av Mamma S »

Jag kan aboslut ses tidigare också, kommer hem i juni och stannar tills långt in på hösten! Föreläsning låter ju helt underbart! Ja!!! 19-20 september är heta dagar för mig, risk finns att jag kommer till föreläsningen i klassisk vit sjukhusrock, nättrosor modell jättestor hasandes fram med en plastsäng med nyfödd bebis i. Hoppas jag blir insläppt... ?
3 fina...2005, 2007, 2010
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Det ser vi fram emot :lol: Du blir insläppt i högsta grad :lol: :lol: Små Skräp anses som VIPpar på mina föresläsningskvällar. Så det så :wink:

:D Tack, Renee :lol: Nu är jag med på skånska maillistan och har författat, ffg i mitt liv, ett kollektivt mail om man säger :shock: Hemskt kul :lol:

vanna

Inlägg av vanna »

Åh, ännu flera malmöbor! Vad kul :D Träff snart?

Tack Renee, för hjälpen in på mejllistan. Jag tror jag är med nu i alla fall. Fast jag har inte fått Annas kollektiva premiärmejl.

/ vanna
Lena

Inlägg av Lena »

Hej Vanna och alla andra goa! :D

Vad bra att du startade denna tråd. Jag har nämligen tänkt hur många ggr som helst sen i höstas att jag skulle vilja träffa lite AW-folk och barn, och har noterat att du är bland sådana som bor här i trakten. Hade faktiskt tänkt kontakta dig via pm häromdagen (är alltså inte avskräckt efter din asocial-tråd :lol: , själv brukar jag betrakta mig som en social ensamvarg :wink: ), men nu kan vi ju snacka här istället. :D Jag är också med på den gamla skånelistan. Vore toppenkul att träffa dig och alla andra, både gamla och nya ansikten. Låter ju dessutom kanon med en Anna-turné i september!

Jag bor på Borgmästaregården i Malmö vid Pildammsparken. Vad sägs om en spontan inbjudan hit hem en förmiddag. Varför inte redan nästa vecka? Jag kan visserligen bara måndag o torsdag ser jag nu i almanackan, men veckan därpå kan jag alla dagar. Alla andra som vill är också välkomna. Vi kan ju ordna massor med träffar under våren o sommaren så det är ju ingen ko på isen om inte alla kan samtidigt. :D
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

men jisses :shock: hur gör man en SÅN, anna...? Kan du lära mig...? :wink: :lol:

Norrlandstokarna vill kanske oxå ha en maillista!

Fast jag fortsätter förespråka KARTA på forumet...(envis som synden)

8)

/Fjällmor
vanna

Inlägg av vanna »

Hej Lena!

Social ensamvarg låter spännande. Bra att du inte blev skrämd av asociala tråden :wink:

Träff hemma hos dig tackar jag jättegärna ja till. Nästa vecka blir lite svårt eftersom lillpojken ska operera tårkanalen och har en tid hos ortopeden och den store ska kolla syn och allergitestas. Känns som om vi kommer få bosätta oss på MAS.
Men veckan därefter kan vi alla förmiddagar utom tisdag.
Vad roligt det ska bli att få träffa er!

Hoppas norrlandstokarna också får till en mejlinglista.

/ vanna
Renee

Inlägg av Renee »

Yes! Anna is back on the list 8) (Fattar inte varför jag inte lyckades med detta innan?!? :roll: )

Vanna - jag mejlar dig hennes nypremiärmejl, hoppas att du därefter får alla mejl i listan per automatik.

Kära Fjällmor! Ni norrlandstokar kan väl också fixa lista vettja! Går att ordna på Yahoo t.ex. Bara att samla ihop er och mejla på :lol:
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Lena

Inlägg av Lena »

Halloj igen!

Ja, det ska bli jättetrevligt att träffas. :D Då föreslår jag torsdag den 22 feb, typ 9.30-10-tiden om det passar dig och barnen. Adressen är Lagmansgatan 6 B, det stora vita höghuset längst ner i gatan. Tryck på porttelefonen för Blixt/Björk på 4 vån. Hemtel om du behöver är 92 92 50. Lycka till med allt nästa vecka!

Och om nån mer vill haka på den 22:e så är ni hjärtligt välkomna. :D
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
vanna

Inlägg av vanna »

Passar perfekt, Lena :D Ser fram emot det. Så får vi se om det blir fler malmöiter som sluter upp.

Tack Renee för mejlet!

/ vanna
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"