Måste få skryta - kräkstolt!
-
mammapamma
Grattis Anna!
Du förtjänar allt beröm du kan få!
Så sug på karamellen!!!
Vi är många som är kräkstolta över dej!!!
Och att det är rätt att följa sin egen inre övertygelse är du ett levande bevis på!
Stor kram!
Du förtjänar allt beröm du kan få!
Så sug på karamellen!!!
Vi är många som är kräkstolta över dej!!!
Och att det är rätt att följa sin egen inre övertygelse är du ett levande bevis på!
Stor kram!
Lås inte in dina plantor i ett drivhus.... Låt den du Älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt, vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt! / ur "Ikaros" av Björn Afzelius
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
Fjällfolket
Re: Måste få skryta - kräkstolt!
Herreminje qvinna! SÅKLART du gör!annawahlgren skrev:
Jag räknas![]()
![]()
![]()
och så instämmer vi alla i lille Tors vackra kärlekskör...TorsMamma skrev: Tor säger: And you go, and a go, and a go, and a go.... \:D/ (och se honom sparka sina små ben i takt till musiken - gärna hårdrock![]()
) =D>
\:D/
/Fjällmor
Hur som helst kan jag tänka mig att Anna inte är lika kontroversiell i Tyskland eftersom det redan är norm att barnen är hemma tills de är 3 år.
Nu kan jag väl inte tycka att det system de har i Tyskland är något som vi borde ta efter, men det finns för och nackdelar med det mesta, så även familjepolitikeni Sverige och Tyskland!
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.