Måste få skryta - kräkstolt!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Är tyskarna mycket smartare än svenskarna... :?: :D 8) :wink:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
mammapamma

Inlägg av mammapamma »

Grattis Anna!
Du förtjänar allt beröm du kan få!
Så sug på karamellen!!!
Vi är många som är kräkstolta över dej!!!
Och att det är rätt att följa sin egen inre övertygelse är du ett levande bevis på!
Stor kram!
Lås inte in dina plantor i ett drivhus.... Låt den du Älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt, vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt! / ur "Ikaros" av Björn Afzelius
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack :lol: Tack :lol: Tack :lol: Tack :lol:

MASSOR med härliga karameller att suga på :!:

Vilken värme, vilken glädje. Ni är så gulsipulsiga alla så jag :oops: och :cry: och :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

\:D/
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Sommar

Inlägg av Sommar »

Grattis Anna :D Det är du såååå värd :heart: Och just det, jag känner några tyskar och de är sååå smarta :wink:
STORA KRAMAR Emma
Mamma till Annie 051020
Fjällfolket

Re: Måste få skryta - kräkstolt!

Inlägg av Fjällfolket »

annawahlgren skrev:
Jag räknas :shock: :lol: :lol:
Herreminje qvinna! SÅKLART du gör! :lol:
TorsMamma skrev: Tor säger: And you go, and a go, and a go, and a go.... \:D/ (och se honom sparka sina små ben i takt till musiken - gärna hårdrock :roll: :shock: ) =D>
och så instämmer vi alla i lille Tors vackra kärlekskör...

\:D/ :heart: :heart: :heart: \:D/

/Fjällmor
Krümel

Inlägg av Krümel »

:D Åh, vad roligt! Eftersom min man är tysk har vi en hel del vänner och familj där. Jag ska skicka Das Kinderbuch till alla våra vänner som får barn! Tyvärr kan jag inte få min mans syster, som skulle behöva den så väl, att läsa den. :evil:

Hur som helst kan jag tänka mig att Anna inte är lika kontroversiell i Tyskland eftersom det redan är norm att barnen är hemma tills de är 3 år. :D
Nu kan jag väl inte tycka att det system de har i Tyskland är något som vi borde ta efter, men det finns för och nackdelar med det mesta, så även familjepolitikeni Sverige och Tyskland!
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"