Grattis till KajsaIE också såklart, AP-föräldrar coach kräver ju sin kvinna och det är ni ju båda
Min framtid ser ut som att jag får en lång lång långsiktig terapi i öppen vården, ha får väl vara glad så länge jag inte blir inspärrad
Kramar Kristina
haha vad rolig du är Gottis, här dricks det oftast Zoegas, Mollbergs blandning, men här på landet har vi en "uffig" kaffebryggare då passar Classic bättre.Gotlandsmamma skrev:Helt sluuuuuuuuuuut efter intervjun. Det var spännande. Har inte varit på nån klok intervju nånsin, typ...här var det 5 personer o jag. Och java. Massor av frågor. Utmanande. Sen får vi se. Man vet ju alltid vad man har och inte vad man får. Tycker det är svårt att fatta kloka beslut för sig själv, hemskt egentligen, att känna så. Hugaliga! I slutet av veckan ringer de och då ska jag givetvis berätta för er hur det gick. Men jag gjorde mitt bästa och var bara mig själv. Över en timma satt jag där o blev utfrågad!! Javat hann bli väldigt kallt.
Tror jag måste ha lite mer java nu i trädgården. Barna är hos svärisarna. Båda är görpappiga och det gör ju lite ont i moderns hjärta...det är hela tiden, var är pappa, pappa-pappa-pappa...snyft. Men jag tror att det går upp o ner, eller???
Hur lång är tågresan till Gastsjön då? Nattåg, hur länge åker man då?
På intervjun, frågade de mig om min "bästa" egenskap. Mitt svar blev att jag är optimistisk, i bästa mån, att jag är positiv och stark. Att jag vill framåt och utvecklas.
Nä, java. Gott sådant. Vad dricker ni? Jag dricker Zoegas och ibland annat.
Kram kram kram kram kram kram kram! 8)
8)kattklo skrev:NuHur hindrar ni barnen från att komma till eder då, kära mia?
Nyfiken nyfiken.
Ja, jag hoppas också att det blir bättremiar70 skrev:Och Sussi, hoppas slutet på din semester får bli lite bättre... tänk om du ändå fått komma med upp till Gastsjön - DET hade väl varit semester, det Finns det ingen lite möjlighet..?
kattklo skrev:För mig blir det så absolut, klappat och klart, att nu åker den på, nu ska vi ha P E N E T R E R A N D E sex tills HAN kommer. Klart och betalt.
Tinis skrev: kattklo! Var hälsad du roliga!kattklo skrev:För mig blir det så absolut, klappat och klart, att nu åker den på, nu ska vi ha P E N E T R E R A N D E sex tills HAN kommer. Klart och betalt.Här i tråden brukar vi mest prata om "tandborstning" lite finurligt sådär... Här höll man ju på att sätta det omtalade kaffet i vrångstrupen: