Elle skrev:Välkommen tillbaka Tinis, du har saknats oss!
Tack, kära! Och vafalls! Icke heller du behagar åka till Gastsjön? Vaddå gifta sig??? Här gäller det att prioritera....
blomman skrev:kanske att man kan hålla koll på om alla i en tråd får svar utom en, då kanske det är den man ska svara istället. Alla behöver ju lite bekräftelse på att de behövs i tråden, och just det här är ju mycket svårare över nätet.
Klokelliklokt, blomman! Där har vi det!
Sussi skrev:Jobbar som en gnu för att hinna klart med vissa måsten innan semestern börjar på fredag eftermiddag!
Semester? Det var ett tag sen man jobbade. Utanför hemmet i alla fall!
Annars håller jag på att dö av obeslutsamhet om diskbänken. I-landsproblem? Keh?

Maken vägrar att befatta sig med en såndäringa modern sak som har, ja.... korgventil heter det visst, i botten. Han har precis hållit ett mindre föredrag om hur extremt opraktiskt detta fenomen är. Och hur stort utbud tror ni att det finns av gamla hederliga stoppa-i-plastpropp-i-botten-diskhoar? Nej just det...
Och jag har ingen GRÄSMATTA!!!! Förstår ni traumat?
Men mina ungar är så söta så man vill äta upp dom. Och maken kom hem med första mixningen av sånggruppens skivinspelning. Wow! Nu sitter jag här och lyssnar och blir nykär av sångerna som minner om tid full av konserter, långa frukostar och djupa samtal oss emellan.