Hej!
Åla under köksstolarna... :-k Ja, det kanske man ska öva på!!
3:e gången med denna cirkel idag, och jag ligger fortfarande lite efter andra... #-o
När jag gick PT-small Group var ledarna MYCKET bestämda med vad som gällde vid förkylning.
Lite snuvig och hängig = ok att träna - man kan göra det man orkar. Ont i halsen [-X [-( = ICKE!!! Det är rentav farligt! Så efter den regeln lever jag. Har också ett hälsoknep. Vid första lilla
tillstymmelse till ont i halsen tar jag 40 droppar Echinaforce i lite vatten (hälsokost).
Då blir det 19 gånger av 20 inget av förkylningen, den stannar av!
Men oj!

Jag tycker mammografi gör ont när man gör det, och har kanske lite ont samma dag. Absolut inte så långt efteråt!
Har väldigt små bröst, så de får streta med mig...
Vad jobbigt!
Bubbel & choklad är fina saker att få!

Du får väl göra ett schema på när du "får" ta av det för att få det att räcka så länge som möjligt
5 pass + ett bonuspass:
Mån: cirkel i grupp
Tis: Ett veckans pass
Ons: ett veckans pass
Fre: Veckans pass i grupp. Jobb 2 & 2 och vi var så SYNKADE jag och en annan tjej att det var en ren fröjd! SÅÅÅ roligt det är när det blir så!

Vi kom "2:a" av de grupper som var - tror det var 8 grupper, och vi var väldigt nöjda efteråt!

Lör: samma veckans pass, fast själv.
Sön - bonusen 1 timmes promenad, men det var inget värst tempo, så jag räknar inte in det i antal.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.