Kotte påväg

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Jannika

Inlägg av Jannika »

ELLER HUUUUR, BLOMMAN? Sjukt roliga, sa Bill. Roligt sjuka, sa Bull.
kattklo

Inlägg av kattklo »

Nämen man tackar allra ödmjukast!
Här går man och drar och så loggar man in och får höra att man är en rolig typ.
Smickrare där! :D

Jag tror dock inte humorn är allrådande här hemma just nu. Vi går varandra lite på nerverna jag och min käre. Och det är ju mest mitt fel.

Men det blir kul i morgon, jag hoppas det blir som du säger Elle, att dom kan hjälpa mig på Södra bara jag har börjat i mig själv så att säga. Inuti mig själv.
:lol:

Jag misströstar lite dock, att ni kvinns, Elle och Nya mamman, var öppna 3 cm och mogna som små franska ostar, det kanske berodde på att era bebisar tröck på rejält nedåt??
Den här svävar ju bara runt i sitt eget mikrokosmos.
En liten flummare. En mammagris. :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

kattklöset skrev:Den här svävar ju bara runt i sitt eget mikrokosmos.
En liten flummare. En mammagris.
Jag skulle vilja säga att det är en riktig liten fisk du har i så fall! Typiska fisk-drag rent astrologiskt. Kanaler mot universum, dagdrömmare, världsförbättrare med stooora hjärtan med plats för tex mammor.
kattklo

Inlägg av kattklo »

Å vad spännande!
Jag längtar.
Gablex

Inlägg av Gablex »

Tack tack Fjällmor, nu har jag lärt mig en ny sak i dag! UGA - hinnsvepning låter inte som en höjdare direkt! Fast när man kommit några dagar över tiden är man kanske tillräckligt desperat för att gå med på det :wink:
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Ja, vad härligt, det är ju en fisk!! En som är disträ, har käsliga fötter och dagdrömmer. (Dvs en sån som jag, kattklo :lol: :lol: )

Kattklo skrev:
Vi går varandra lite på nerverna jag och min käre. Och det är ju mest mitt fel.
Aaaajhhh! Vad är du sträng mot dig själv! Hur skulle det kunna vara mest ditt fel? Det var väl HAN som stoppade in den. Väl, väl, väl??

Kram
Gäst

Inlägg av Gäst »

Aaaajhhh! Vad är du sträng mot dig själv! Hur skulle det kunna vara mest ditt fel? Det var väl HAN som stoppade in den. Väl, väl, väl??
:shock: :lol: :shock: :lol:

Heja på Kattklon! Man FÅR vara lite hejkon bejkon när man är så vansinnigt gravid som du är! :D
kattklo

Inlägg av kattklo »

HAHA just det, stoppade in den.
Det är ett uttryck man inte får glömma, ska använda det vid nästa dispyt.

När fyller du kvinna?
OCH då är Herman vattuman med andra ord, som jag? 8)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag är också vattuman. Hurdana är vi Jannika? Jag kan INGET om sånt!
Gablex

Inlägg av Gablex »

Tinis skrev:Jag är också vattuman. Hurdana är vi Jannika? Jag kan INGET om sånt!

Jamen det kan JAG svara på!

Helgalna!

Och vansinnigt underhållande! :lol: :lol: :lol:
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja, Gablex, du har så rätt. :wink: Även jag tillhör detta underliga släkte och kan bara hålla med. Du kanske kan extraknäcka som astrotant, Gabban? :lol:

Men fiskarna är ena riktiga gullepluttar. :heart: Och som bebisar inget annat än en fröjd för sina föräldrar. Och därefter som partner till den lyckliga/e som får deras kärlek. Och det där med känsliga fötter, BIG TIME. Vad kommer sig det av? Obegripligt. :-k

Nu så kotten, kan det vara färdigjäst, tycker tant Jannika.
blomman

Inlägg av blomman »

Jannika skrev:ELLER HUUUUR, BLOMMAN? Sjukt roliga, sa Bill. Roligt sjuka, sa Bull.
Ha, jag vet vad jag ska göra! Jag ska öppna en stand-up klubb där bara gravida får scentid!
Tänk er bara! Det kommer bli galet bra! :lol:
Elle

Inlägg av Elle »

Kattklo, hur gick det idag på undersökningen?

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ja, jo... lite galen faktiskt... :oops: :lol:. Känns som man är i skönt sällskap!

När är man fisk nu då? Är mitt Hjärtegull det (22 mars)? Skulle tro det på beskrivningen av små fiskbebisar.

blomman, din idé är helt enkelt UNDERBAR. Kan se det framför mig: en helkväll med stora kvinnor med svullna fötter halsandes Gaviscon mellan skämten för att hålla halsbrännan stången.

:lol:
Gablex

Inlägg av Gablex »

Hej, vikarie-astrotanten här!

Nej du Tinis, ditt lilla hjärtegull är Vädur. Det är ett skitbra tecken också! Vi är glada, snygga & trevliga :wink: :lol:

/Gablex, med födelsedag den 21 mars :wink:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"