Här är Mio fortfarande sjuk, sen i tisdags ingen bättring i sikte, suck. sover som det SM/kurade/AW-barn hon är som en stock på natten. Igår ringde jag hennes öron doktor och vi fick komma och kolla (kanon service) ingen inflammation men vätska så klart. Han ringde senare och hade tänkt på Mio

han ringde in ett recept som jag får använda om trummhinnan spricker igen under helgen. Det var väl gulligt

Jag hoppas att vi slipper använda det och affirmerar en frisk unge i morgon. Jag är grymt less på alla DVD filmer, Molly Mus, Molly Mus, Molly Mus, Teletubbies, Teletubbies, Molly Mus, Molly Mus, Molly Mus, Alfons, Alfons, Mora Träsk, Mora Träsk, Mora Träsk, ja ni hajjar så ser mina dagar ut. När hon suttit och vilat en stund går hon med bestämda steg mot sitt rum, kommer in och tittar sig omkring för att sen vanka tillbaka till soffan, lillskruttis. Hon har ju heller inte ätit på dessa 4 dagar så energi nivån är ju något låg.
Idag flydde jag hemmet i 4 timmar, fixade mina buskiga ögonbryn och sen satt jag med en vän i flera timmar och pratade, jätte härligt.
Apropå dop, så är varken Mio eller Felix döpta, kanske för att jag inte har så god erfarenhet av min egna faddrar, däremot gillar jag kyrkan, så kanske det beror på lathet
Kramar till er alla