fjällmor, vad roligt att du är inne och skriver här och hoppas lilla Maja nu får ordning på lilla maggen
elle, vi längtar efter Olle och Lilly.
sussi, känner också igen mig i dina sömnlösa nätter. Jag tror jag har löst alla världens problem just på nätterna. Men inte nu längre. När jag vaknar till så försker jag hålla huvudet helt tomt, inga tankar får börja snurra och om det finns minsta tendens till att de ändå tänker ploppa upp så ramsar jag faktist mig själv. Låter kanske helt snurrigt men det funkar. Har en mening som jag tänker om och om igen och då somnar jag fast kanske inte redan på fjärde versen.
krümel, vad spännande att varit med och startat upp en festival. Synd att du blev skuldsatt bara. Hoppas det löste sig. Härligt det lät med sommarstugan och hela släkten där
KajsaIE, hur går det i allt stök? Kommer du ihåg att vila?
kiki, har ni det bra på Kobben?
gotlandsmamman, hur mår du? Tänker på dig och dina pojkar
Har varit ensam på landet hela helgen, läst, ätit och sovit. Skönt men tråkigt. Var så härligt att få längta efter hela familjen. De kom springandes (lillbus krypandes) och så blev det kram och pusskalas.
Kom på en sak som jag inte skrivit om men som gjorde mig glad. Ni kanske kommer ihåg familjen jag skrev om som ajade och fyade sin 1,5-åring. Jag har kört på i det tysta och visat i handling hur man kan göra och det har burit frukt. Senast vi träffades tog mamman spontant upp problemet och frågade om råd och senare samma dag gjorde pappan samma sak, hihi. Så då kunde jag ju börja prata om det och de jobbar verkligen på det nu. Visst kommer det fortfarande grodor iblan men nu är de medvetna om det. Jag är så glad för deras barns skull. \:D/
Nu ska jag titta på EM-finalen.
kramar
Ida