Lua, nu blir jag genast intresserad! Gulfordral? Revy? Du är med i en revy?
Själv har jag idag tillsammans med några andra mammor sytt ett antal guldmidjebälten till en musikal jag är med i. Härlig gemenskap, massa kaffe och barn. Underbart! Signe tyckte det var fantastiskt när en mamma satte sig pladusk på golvet och ammade sin bebis. Ut kom de mest härliga tuttar tyckte min lilla (som mest biter och sliter med mammas små sinande hängiga skinnpåsar
Jag fattar inte! Vaddå inte gissat? Hur visste du då? Och jag är väl inte hemligtsfullGotlandsmamma skrev:Jag har inte gissat. Eftersom du är så hemlighetsfull så blir man ju onekligen lite nyfiken, i a f jag..
Visst har vi! Välkommen hit! Kafferep är nästan det bästa jag vet. Gärna med 7 sorters kakor. Jag ska faktiskt iväg på ett ikväll. En riktig goskompis och jag ska sitta på café och prata om livet. Lyllos mig!JennyH skrev:Vad trevligt ni har det här, som ett riktigt kafferep nästan... VIlle bara titta in och säga hej
Och nu blir JAG nyfiken på vad du jobbar med TorpSara. Ska vi ha gissningslek om Det nu tjejer?
VÄlkommen till det svarta hålet! SluuuuuurpÅse skrev:Och jag sugs också in i den här tråden, som jag en gång sögs in i hela forumet Heja Tinis!
Stor kvällskram!
Er kaffetant