Det är i högsta grad fysisk behandling, men det känns lite hokus pokus
http://www.minahander.se/craniosacral.asp
Man ligger på rygg på en luftmadrass - som jag skrev - och hon lägger händerna på olika delar av kroppen. Hon håller dem inte helt stilla, men man känner knappt av rörelserna...
Men hon jobbar även med healing och kan inte låta bli att lägga in det också i sin behandling. Och om
det är fysiskt eller andligt är väl svårt att säga. Jag tror egentligen inte att det går att skilja på - utom möjligen genom döden...
Veras tankar och funderingar går upp och ner. Ibland är hon väldigt intresserad och vill känna, putar med sin egen lilla mage och frågar om hon har lika stor
Ibland bryr hon sig inte alls. Vilket ju är helt naturligt.
Vi pratar inte så jättemycket om det hemma heller. Vi har ju själva knappt fattat att det är sant

Men också för att det är långt kvar och man vill ju helst inte bli tjatig
Fast hon är bekymrad över att jag har ont. Och hon har också börjat få ont på många ställen och klarar då inte av att göra saker. Det är inte helt lätthanterligt. För på sätt och vis så tror jag henne, att hon har ont alltså, eller åtminstone att hon tror att hon har ont...
Men häromdagen pratade hon om "sin bebis" (någon docka eller gosedjur) och då frågade jag vems bebisen i magen var. Och det var ju min och pappas och din - det är ju alla i familjens
Hon är en stolt blivande storasyster i alla fall
/LO