När storken sviker

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Gablex

Inlägg av Gablex »

Åh Nancy, jag hoppas verkligen att det lyckas för er snart. Jag minns själv med fasa den där perioden när "alla andra" blev gravida och man själv gick - som du säger - före och efter mens/ägglossning. Här håller vi alla tummar!!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Sessan

Inlägg av Sessan »

Nancy - vet så väl vad du går igenom. Väntade själv i 15 år ( tre läkare sa att jag inte kunde få barn ( bildar antikroppar mot fostret och får spontan abort))

Men en dag var hon bara här - Mitt mirakel , min Saga.... :)

Så ge inte upp, men lev livet och se glädjen i det du har istället för att önska ngt annat.

Kram Sessan
Nancy

Inlägg av Nancy »

Jannika: tack kära du :heart:

Gablex: tack för omtanken :heart:

Sessan: Är så innerligt tacksam över att du fick din lilla Saga till slut. Vilken olidligt lång väntan för er. Många påstår att man glömmer väntan och oron då man väl får sitt barn. jag tror inte att det är sant. Perioden innan och alla tvivel bär man för evigt med som en erfarenhet men anblicken av sitt älskade lilla barn gör den mycket lättare att bära :heart:

Som jag nämnde innan så var insemination på tapeten denna månaden. Kan berätta att vi faktiskt bestämt oss för att köra igång med sprutorna denna vecka. Nu tog livet en oväntat vändning -igen. Håll i er vänner, om ni vill och orkar så drar vi en vända till på Barnaväntan...

http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... highlight=

Kram från Nancy
Mamma S

Inlägg av Mamma S »

Jag hanger garna med och vantar med dig, men personligen maste jag nog stanna kvar pa den har stork-svikar traden. Snyft.... :cry:
3 fina...2005, 2007, 2010
Nancy

Inlägg av Nancy »

Mamma S: Jag hoppas så för bådas vår skull :heart: Varm kram från Nancy
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"