Trotsålder

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hej Jenny :D

Jag har inget svar på dina frågor, men jag undrar lite över hur situatione f ö ser ut för herr Kevin :!:

Sover han mycket på dagen?
Får han tillräckligt med utetid?
Social delaktighet?

Det är mina funderingar, för allt hänger ju ihop...
Annars har jag nog inte så mycket att komma med här :oops: tråden är rätt lång, och de flesta frågor och svar tror jag finns i den...
Hoppas annars att någon annan har nåt bra svar till er!
Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

Jenny K skrev: har han svårt att skilja på dag och natt :?: Är detta något som kommer att ge med sig :?:
:D Men vad du virrar :!: Klart han har svårt att skilja på dag och natt i den bemärkelsen att natten är någonting man sover under medan dagen är någonting man är uppe och aktiv under, eftersom du och ni ser till att det är underhållnng halva nätterna. Herre milde, låt lille älsklingen få sova så gott och slippa ställa alla dessa frågor evinnerligen - ge honom för honom nöjaktiga SVAR :!: :!:

Kommer att ge med sig :?: Hur menar du då :?: :!:

Skärpning nu. Förlåt grälet. Eller förlåt det inte, men det är faktiskt så enkelt som att han väntar på er trygga ledning, ni överlevnadsgaranter :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "