Hej,
Sjukt hektisk vecka

personaldagar, fest, resa med jobbet osv. Lyckades bara skrapa ihop två pass + promenad
mån: kb, hela kroppen
lör: MammaExpress (fr youtube) + pw 1 timme
Skulle ha tränat idag men är helt slut efter besök på badhuset med alla tre (bus)ungar

får bli ett ordentligt styrkepass imorgon istället. Har dessutom träningsvärk från gårdagens pass, det var ett tag sedan jag styrketränade, även om ME inte är jättetungt

Känns bra att variera sig lite, även om jag längtar till mars då det blir mest cardio igen 8)
Sofiapia skrev:LindaVega, jag funderar på att köra bodyrock 30-dgrs program nu snart. Vilken utrustnng har ni som brukar köra Bodyrock? Jag har tittat på några övningar och ser att de har sandsäck, timer,mm. Vad klarar man sig med? Har ni smarta alternativ?
Jag har hopprep, hantlar, kettlebell och pilatesboll hemma. Jag brukar också byta ut sandsäcken mot kettlebelles, funkar ok. Hade velat ha en dipstation, jag brukar göra armhävningar istället, men det är ju inte riktigt samma. Använder gymboss som app på min Iphone, tyvärr funkar den inte just nu, men om man kör 50/10 pass (max 50 sek, vila 10 sek) funkar tidtagaruret på telefonen rätt bra.
Tycker att bodyrockpassen är suveräna eftersom de inte kräver så mycket utrustning+ att det är så bra instruktioner. Ja och så är de korta och intensiva. Flera funkar ju bra om man är på resa t ex. Gå in på all workouts så kommer man direkt till passen.
Kram
Linda