Jahapp. Ut och in och upp och kanske man ska beskriva dagarna som?
Natten till lördag som Tilli ostört, lugnt HELA natten!

\:D/
JIPPI tänkte vi, nu ska det sovas!
Natten till söndag höll hon tyvärr inte med oss utan vaknade mellan 1-2 och stormtjöt, precis som det varit de senaste nätterna innan.
Ok, igår tänkte vi "Nya tag, nu SKA du sova GOTT hela natten! Vi vet att du KAN och VILL" Läggningen gick bra. Klockan 1 väcktes vi av ett illvrål. Det var Eyra som grät

Henne fick vi i slutendan tyvärr buffa lugn.

under hela Eyras serenad vaknade Tili flera gånger men somnade om av sig själv! \:D/ men när Eyra väl sov så tog Tili vid. Så hon skrek förtvivlat från 2:11-03:58. Det blev en låååååång krissolfjäder för att få henne att tillslut somna. Så nu sitter vi här med knäckta ryggar och självförtroenden.
Vi har kikat med våra jobb och vi får inte ledig innan jul, så vi vet inte riktigt hur vi ska få en omkurning att gå ihop. Det lär väll bli helgen då. Jag känner nästan att vi behöver hjälp eftersom vi sitter fast. Innan vi började denna kurperiod så mejlade jag 4 olika diplomerade kurare, EN svarade, två veckor senare. (Hon hade varit bortrest, därav lång svarstid) Någon som vet hur ofta listan uppdateras?
Så nu står vi här med två stöktroll som blir 8 månader på fredag
och jag tror banne mig att Tilis 8 månaders ångest redan börjat.
Kram till er alla som orkar läsa, svara, stötta och peppa! NI BETYDER SÅ MYCKET!

Mamma till Tvillingflickorna Eyra och Tili. Födda 20100403
Kurstart 20101025