Kurkurs i Gastsjön 2010 - Kackel

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Mrs Green

Inlägg av Mrs Green »

Hemma igen, men det tog sina modiga tre dagar innan jag kande mig som manniska igen :shock: :lol:
Jag vill tacka Anna och alla er andra for att jag fick vara med och dela dessa dagar och natter med er! :heart: :heart:
Kunskapen, gladjen och den goda viljan som fanns dar kommer jag aldrig att glomma.
Och diplomet sitter redan pa vaggen :D

Och hemma hade allt gatt sa bra, rapporterade pappan.
Fast, det har med matlagningen..och social delaktighet..och vara med i affaren..och mat pa golvet :roll:
Ja, visst klarar de sig samre utan mig har hemma
:lol: :lol: :heart: :heart: \:D/

Kram pa er alla!
älskling född -081017
ingefrid
Kontakt:

Inlägg av ingefrid »

Åh, så jag önskar att jag hade kunnat följa med och blivit diplomerad kurare, jag med! Ni verkar ha haft det så supertrevligt.
Men så tittar jag på bilderna som Mia lagt upp och då inser jag att det hade nog blivit svårt att se barnen, särskilt den lille gossen, alla i Arons ålder. Om fem dagar skulle han varit ett halvår.

Kanske jag orkar komma med nästa år, eller om det finns möjlighet vid något annat tillfälle.
Mamma till:
E född 1997
H född 1998
A född 18/8 2008, kurad februari/mars 2009
A dödfödd i vecka 38, 2009
I född 5/12 2012, 12-timmarsnätter sedan november 2013
Luvisen

Inlägg av Luvisen »

Anna W skrev
Ett skriveri kommer att göras. Vi hade för första gången en journalist här (tro mig, jag har portat alla andra genom åren, jag behövde inte mer "kritik" om man säger ) Publiceringen lär dröja lite, men bilder har tagtis så det står härliga till
Jag hoppas innerligt att det blir det kärleksfulla reportage du, Anna, och de små förtjänar. Att skriveriet verkligen fångar det magiska och självklara :wink:

Slå på stora trumman när det väl kommer för det vill jag ju verkligen läsa! Är hur nyfiken som helst!

[-o< :heart: :heart: /Luvisen[/quote]
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"