Nämen Twins Våra familjers sjukhistoria börjar ju likna en komedi, var och varanan gång vi skriver är familjerna sjuka.
Vad är detta
Mina barn har jusst blivit normala i magen, efter magsjukan så bajsade de igenom blöjor och sängkläder i en vecka efteråt.

och flickan kräktes enbart på nätterna fram till i Tisdags. Men nu så, peppar peppar, så verkar den tillsist vara helt över.
Nu har vi kalas i helgen med flera barn, så rätt som det är så har vi väl blivit sjuka igen.
Det känns att det är vår nu, jag har plötsligt fått lust att hitta på mer saker med tvillingarna och storebror, energin kommer när solen tittar fram.
Och sen tycker jag att de är så mycket gladare när vi gör något utanför hemmet. Flickan är annars jättemammig jusst nu, hon sitter mest och vill kramas, och det kan hon ju få göra, men det är bara det att hon vill inte att någon annan ska sitta i mitt knä, så när bröderna kommer skriker hon i högan sky, och blir arg som ett bi
Men utomhus eller på andra äventyr så är det inga sådana tendenser alls
Apropå kaffe, ett måste, upp tilll 10 koppar per dag här hemma, man måste ju vara på alerten när man har klätterapor