LO/: Tack

Hälsa till dina rara barn

Ja Ivar har jag ju inte träffat men jag är övertygad om att han är ljuvlig han med
ElinN: Tack för ditt inlägg

Du är mer än välkommen att "sväva ut" om du vill

Tack för att du delar med dig.
Vilka minnen dina ord väcker...

Hade nästan förträngt

Kommer ihåg att maken en natt gick omkring 2 tim med Leia i bärsele. Eller att jag själv ett tag var vaken mellan 03-08 varje natt och matade en gång i kvarten... Hade vi haft tre barn utan AW
Grattis på tremånadersdagen Lani
För tre månader sedan satt vi i väntrummet på Specialförlossningen/Östra och väntade på att bli omhändertagna av en sköterska. Vi visste inte då att det var många och långa timmar kvar tills det äntligen var vår tur till operation.
Jag visste att sista veckorna av graviditeten varit rätt gräsliga eftersom mina ben svullnat till oigenkännlighet men på det hela sammantaget var det den smidigaste av mina tre graviditeter.
Lite orolig var jag allt för hur det skulle gå med tre små barn men aldrig i livet att jag under resans gång skulle visa minsta spricka i fasaden. Alla olyckskorpar som gärna talade om för mig hur besvärligt det skulle bli skulle f*n inte få rätt i första taget.
Om Dig Lani visste vi inte så mycket mer än att du säkert var lika söt och fin som dina systrar. Det var du
Jag visste inte att du skulle äta och sova efter schema redan vid 2 veckors ålder eftersom du var en sådan liten tröttegosa.
Jag visste inte att du vid 3 månader skulle sova 11,5-timmarsnatt utan mat och det sedan du var 2,5 månader.
Jag visste inte att du skulle bli både underbart social och samtidigt så nöjd med ditt eget sällskap.
Jag visste inte att man så tidigt kunde "prata" och jollra med en så ljuvligt klingande röst.
Jag visste inte att det skulle gå så smidigt att införliva dig i familjen och att dina systrar skulle se det som så självklart att du hörde till oss.
Men jag hoppades
Nancy