Glad-tråd! Fokus-skifte!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

Idag är jag glad för att

:D det är fredag och hela helgen ligger framför oss
:D att jag fick väcka Malte imorse ( tillhör INTE vanligheterna här hemma)
:D vi snart är klara med renovering av vardagsrummet nere.

Kram alla
Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Lovis

Inlägg av Lovis »

Vilken underbar tråd! Den hade jag missat!

Jag är så GLAD för min familj. Jag fick MS för ca 1½ år sedan och visste inte då om Ingrid kunde få något syskon. Nu har vi lilla Anna också!
Jag är GLAD för ekorren i vår trädgård, även om Ingrid inte tycker den är så speciell....det är mest jag som hojtar när vi ser den
Jag blir GLAD när jag lyssnar på Stevie Wonder och Justin Timberlake.
Jag blir GLAD när jag tittar på danska filmer, speciellt "Italienska för nybörjare". Det är den enda film jag kan se om och om igen.
Jag är så GLAD för det här forumet!
---------------------------------------------------------------------

Mor till två små tjejer födda -05 och -07. De är båda Barnaboksbarn.
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Jag är glad för att:

:heart: Dottern Fjällfolk var den som fick första bonken av Bonzo Fjällräv! :heart:

/Fjällmor
Ninapn

Inlägg av Ninapn »

Underbart initiativ, denna tråd! Fokus-skifte var ordet!

Jag är jätte-glad för att storebror idag själv tog sin sov-vovve och gick upp på ovanvåningen för att sova middag, precis samtidigt som lillplutten somnade i sin vagn! 8)

Jag är glad för min älskade lilla stora pojke som tre gånger idag uppmanat mig att klippa ner clematisen: "Maaamma! Birt! Issi!" (Översätting: Mamma, ta bort den , den är risig! :lol: )

Jag är glad för att min älskade lilla lilla pojke alltid strålar som en sol, och inte verkar ha ett bekymmer i världen. :D
Mamma till två ljuvliga pojkar födda sep 2005, resp juni 2007
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag är glad för att en väninna vill spendera en kväll med mig nu på lördag! :D
Saara

Inlägg av Saara »

Just nu i morse fick jag höra nåt roligt. Jag är så glad och stolt över pojken som har tagit sig an en ensam, ledsen flicka på klubben. De började leka med bilar och hade så roligt att de storskrattade efter en stund. Gullevännen :heart:
Mamma till två godingar födda 2002 resp. 2005
Får mammainspiration ur Barnaboken och detta forum
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:D

Idag är jag glad för att:
min sambo är hemma igen efter lång jobbresa
jag ska börja träffa en grannmamma som är hemma med sin 2-åriga son. Ska bli jättekul att träffas någon/några dagar i veckan.
solen skiner och det är sådär höstigt i luften

Kram alla
Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Gablex

Inlägg av Gablex »

I dag är jag glad för att
:arrow: jag ska gå på Nallekonsert med Sessan & Pirayan imorgon. Så härligt det ska bli att rå om minstingarna!
:arrow: en av Prinsens beundrarinnor RINGDE OCH FRÅGADE CHANS :shock: :shock: :D :D på honom :!:
:arrow: den tuffa period jag har på jobbet förhoppningsvis [-o< kommer att lätta i början av nästa vecka
:arrow: det är fredag! och jag har GF (gubb-fritt) = sitta uppgosad i soffan med något nyttigt :-$ tilltugg och titta på Idol helt i fred!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Nancy

Inlägg av Nancy »

Glada tankar på gudligt tema O:)

:D Båda de personer vi tillfrågat som gudföräldrar till Lucine har tackat ja O:)

:D På söndag skall Leia få gå på Liseberg tillsamman med pappa och gudfar O:)

:D Prästen som vigde oss och döpte Leia i Domkyrkan har tackat ja till att döpa även Lucine där trots att vi numera tillhör en annan församling O:)
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"