The Gastsjö Camp! 22-26 mars
-
Gäst
Blomman!
Ja, det är samma flyg som Kvacke! Jag kommer redan onsdag, men väntar in er torsdagsresenärer, så det passar mig finfint också!
Om jag har rätt är vi då följande som skall Östersund-Gastsjön på torsdagen, och tillbaka på måndagen:
Kvacke med dotter
Blomman, ensam
JennyH, ensam
Kattklo ensam, åker med på tillbakavägen!
Någon mer? LindaVega, hoho....?

/Jenny
Ja, det är samma flyg som Kvacke! Jag kommer redan onsdag, men väntar in er torsdagsresenärer, så det passar mig finfint också!
Kvacke med dotter
Blomman, ensam
JennyH, ensam
Kattklo ensam, åker med på tillbakavägen!
Någon mer? LindaVega, hoho....?
/Jenny
Hej alla glada!
Vi håller på att flytta och har inte datorn uppkopplad än men nu har jag lånat mammas en stund 8)
Blomman - Japp, det är dem flygen som jag har bokat in mig på. Va trevligt med sällskap!
Det kan hända att jag kommer utan dotter men det behöver jag kanske inte bestämma redan? Det vore ganska skönt att bara vara ensam några dagar och få prata och umgås. Sen vill jag ju gärna bli diplomerad kurare också och då blir det ju till att vara uppe på nätterna
. Men som sagt vi får se....Det hänger på om jag hittar barnvakt eller inte. Jag tänker lite som Åsa B, vore lite skönt med semester från familjen. Wilma är förstås väldigt sugen på att träffa Emil men det kanske kan bli till sommaren i Falsterbo...
Det här blir kanon!
Vi håller på att flytta och har inte datorn uppkopplad än men nu har jag lånat mammas en stund 8)
Blomman - Japp, det är dem flygen som jag har bokat in mig på. Va trevligt med sällskap!
Det kan hända att jag kommer utan dotter men det behöver jag kanske inte bestämma redan? Det vore ganska skönt att bara vara ensam några dagar och få prata och umgås. Sen vill jag ju gärna bli diplomerad kurare också och då blir det ju till att vara uppe på nätterna
Det här blir kanon!
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
ms Sophie Jag undrar detsamma. Vi är ju ett helt gäng så bilbarnstolar till alla kan de knappast stå med... Dessutom undrar jag hur det går med alla stora vagnar vi har med oss. Får taxin med sig allt?!!
Och på tåget!! ALLA har vagnar ALLA har bilbarnstolar. Jösses vad mycket plats vi kommer ta...
Och på tåget!! ALLA har vagnar ALLA har bilbarnstolar. Jösses vad mycket plats vi kommer ta...
Stolt mamma till fyra flickor och en pojke. 03, 04, 06, 08 och 10
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
I'm in ! (som hon sa, Hillary Clinton)
Kommer til Bräcke torsdag 18.08, hem igen lördagen 21.48.
Jag har med mig lite IAHP saker, och planerar små föreläsningar om hur era smarta barn kan bli ennu smartare. Lite om hjärnstimulering, altså. Lite tillägg till AW-uppfostring. Är det några barn jag kan få låna lite, för demonstration? Ålder 8 månader och uppåt?
Jag tror dette kommer bli jätteroligt, tänk att få se så många forumister i levande livet! Undrar om ni ser ut som ni gör i mitt huvud...
Kommer til Bräcke torsdag 18.08, hem igen lördagen 21.48.
Jag har med mig lite IAHP saker, och planerar små föreläsningar om hur era smarta barn kan bli ennu smartare. Lite om hjärnstimulering, altså. Lite tillägg till AW-uppfostring. Är det några barn jag kan få låna lite, för demonstration? Ålder 8 månader och uppåt?
Jag tror dette kommer bli jätteroligt, tänk att få se så många forumister i levande livet! Undrar om ni ser ut som ni gör i mitt huvud...
-
annawahlgren
-
annawahlgren
Hege, Emil ställer säkert upp och testar grejerna
.
Du är så underbar som delar med dig av dina kunskaper och vi andra är så lyckligt lottade som får ta del av dem.
Kram Susan
Du är så underbar som delar med dig av dina kunskaper och vi andra är så lyckligt lottade som får ta del av dem.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
kattklo
JennyH: Jag ska tebax till östersund på måndagen, men inte allena utan med min Kaka.
Taxibolag norröver är så serviceminded. Minns när jag pendlade mellan mamma och pappa (en sisådär 20 mil från kust till inland) och bussen mellan Backe och Hoting dragits in. Istället gjorde dom så att när busschauffören fått veta att någon ville åka längre än till Backe ringde hon på Taxi Backe och så blev det taxi sista biten på bussbiljetten. Så kan det va...
Visst blir det tjockt med prylar i familjevagnen. Men det är tur att vi är fler! Jag som kommer ensam vuxen med Karla klarar knappt all packning själv. Så vi får väl köra langen går när tåget stannar i Bräcke.
Taxibolag norröver är så serviceminded. Minns när jag pendlade mellan mamma och pappa (en sisådär 20 mil från kust till inland) och bussen mellan Backe och Hoting dragits in. Istället gjorde dom så att när busschauffören fått veta att någon ville åka längre än till Backe ringde hon på Taxi Backe och så blev det taxi sista biten på bussbiljetten. Så kan det va...
Visst blir det tjockt med prylar i familjevagnen. Men det är tur att vi är fler! Jag som kommer ensam vuxen med Karla klarar knappt all packning själv. Så vi får väl köra langen går när tåget stannar i Bräcke.