The Gastsjö Camp! 22-26 mars

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
blomman

Inlägg av blomman »

Om jag kommer 13.35 till Östersund på torsdagen och åker 12.40 från Ö-sund på måndagen, kan det stämma med nån annans tider så vi kan samåka taxi?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Blomman!

Ja, det är samma flyg som Kvacke! Jag kommer redan onsdag, men väntar in er torsdagsresenärer, så det passar mig finfint också!

:arrow: Om jag har rätt är vi då följande som skall Östersund-Gastsjön på torsdagen, och tillbaka på måndagen:
Kvacke med dotter
Blomman, ensam
JennyH, ensam
Kattklo ensam, åker med på tillbakavägen!

Någon mer? LindaVega, hoho....? :wink: :D

/Jenny
kvacke

Inlägg av kvacke »

Hej alla glada! :D

Vi håller på att flytta och har inte datorn uppkopplad än men nu har jag lånat mammas en stund 8)

Blomman - Japp, det är dem flygen som jag har bokat in mig på. Va trevligt med sällskap! :D

Det kan hända att jag kommer utan dotter men det behöver jag kanske inte bestämma redan? Det vore ganska skönt att bara vara ensam några dagar och få prata och umgås. Sen vill jag ju gärna bli diplomerad kurare också och då blir det ju till att vara uppe på nätterna :wink: . Men som sagt vi får se....Det hänger på om jag hittar barnvakt eller inte. Jag tänker lite som Åsa B, vore lite skönt med semester från familjen. Wilma är förstås väldigt sugen på att träffa Emil men det kanske kan bli till sommaren i Falsterbo...
:wink:
Det här blir kanon! :D
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
kvacke

Inlägg av kvacke »

Fast och andra sidan så är vi ju så många så om jag behöver sova när Wilma är vaken så finns det kanske nån som kan se efter henne en stund :wink:
Fridolin

Inlägg av Fridolin »

ms Sophie Jag undrar detsamma. Vi är ju ett helt gäng så bilbarnstolar till alla kan de knappast stå med... Dessutom undrar jag hur det går med alla stora vagnar vi har med oss. Får taxin med sig allt?!! :shock:

Och på tåget!! ALLA har vagnar ALLA har bilbarnstolar. Jösses vad mycket plats vi kommer ta... :lol:
Stolt mamma till fyra flickor och en pojke. 03, 04, 06, 08 och 10
kvacke

Inlägg av kvacke »

JennyH hade tips om att Barnens hus i Östersund hyr ut bilbarnstolar för 150 kr i veckan, det kanske kan va nåt?
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Taxi Bräcke har storbilar /småbussar. Och åtminstone två bilbarnstolar, men kan säkert ordna fler :wink:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hege

Inlägg av Hege »

I'm in ! (som hon sa, Hillary Clinton)

Kommer til Bräcke torsdag 18.08, hem igen lördagen 21.48.

Jag har med mig lite IAHP saker, och planerar små föreläsningar om hur era smarta barn kan bli ennu smartare. Lite om hjärnstimulering, altså. Lite tillägg till AW-uppfostring. Är det några barn jag kan få låna lite, för demonstration? Ålder 8 månader och uppåt?

Jag tror dette kommer bli jätteroligt, tänk att få se så många forumister i levande livet! Undrar om ni ser ut som ni gör i mitt huvud...
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D UNderbart, Hege :lol: Föreläsning med demonstrationer på lördagen, alltså :!: Ska bli sååå spännande!

:heart:
Mindy

Inlägg av Mindy »

:D Anmäler mig härmed med SS Simon 2,5 år. :D

Jag kör bil från Umeå om någon vill hoppa på någonstans :!:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Bra, bra :lol: Härligt :wink:

F d reserven blomman kommer också - och tänker baka brödet åt oss alla :lol:
Jannika

Inlägg av Jannika »

:D Åh, blomman! Wonderbaum. Då kommer jag gå kur-, IAHP- och bakkurs. Jag ÄLSKAR när det blir så här effektivt, haha!

Kram Jannika
blomman

Inlägg av blomman »

Jannika! Jag ska personligen väcka dig i bagartid vid 4-tiden på morgonen och minsann lära dig att baka bröd ordentligt :lol:
Det låter väl bra? :wink:
Sen får du en frukostpause på en halvtimme så kör vi igång med lite vetebröd!
Det var väl det du ville, va? :lol:
Har du bakat nåt ur brödbakstråden ännu?
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Hege, Emil ställer säkert upp och testar grejerna :) .
Du är så underbar som delar med dig av dina kunskaper och vi andra är så lyckligt lottade som får ta del av dem.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
kattklo

Inlägg av kattklo »

JennyH: Jag ska tebax till östersund på måndagen, men inte allena utan med min Kaka.

Taxibolag norröver är så serviceminded. Minns när jag pendlade mellan mamma och pappa (en sisådär 20 mil från kust till inland) och bussen mellan Backe och Hoting dragits in. Istället gjorde dom så att när busschauffören fått veta att någon ville åka längre än till Backe ringde hon på Taxi Backe och så blev det taxi sista biten på bussbiljetten. Så kan det va...

Visst blir det tjockt med prylar i familjevagnen. Men det är tur att vi är fler! Jag som kommer ensam vuxen med Karla klarar knappt all packning själv. Så vi får väl köra langen går när tåget stannar i Bräcke. :lol:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"