Låter jobbigt med gaser

Tur att det har blivit bättre!
Jo, matningstrasslet har tagit sig uttryck i att hon helt enkelt strular vid bröstet. Tar bröstet, släpper och skriker, och så om igen. Till slut är både hon och jag helt svettiga!

Det resluterade i att jag inte litade på att hon fått i sig tillräckligt med mat och därför matade henne hela tiden under vakenperioden. Tror att det förvärrade problemet för sedan i förrgår har jag börjat mata mer enligt SM och nu är vi tillbaks till att hon bara trasslar under kvällspasset och inte under dagarna
I natt sov hon över ett nattmål också

får se i natt om det håller i sig, det vore himla skönt! Vi har natt redan vid ca 20.30 (lite tidigare än de flesta tror jag) och hon har därför 2 nattmål fortfarande, men i natt vaknade hon som sagt bara kl 03. \:D/
Ja, hur vet man att de är proppmätta! Elsa gjorde förut den där "minen"

som Anna beskriver när hon var proppmätt, knep i hop läpparna och såg äcklad ut liksom

men nu gör hon inte alltid den utan kan bli arg bara om jag erbjuder bröstet när hon inte vill ha. Men om det går i mer så ska det väl vara mer, så har jag förstått det

Viktigt är väl att försöka få i det under en inte allt för lång period, 1,5 timme ska det vara när de är 1 månad.
Kul att utbyta tankar med nån, får se om några fler hoppar på
Kram