Roliga och fina kläder?
Roliga och fina kläder?
Letar febrilt efter roliga fina och bra kläder till Mina och Lisen. Främst en varsin klänning är jag ute efter. Men inget sånt där ryschpysch rosa å så. Utan lite mer personligt och med härliga färger. Damerna fyller snart ett år och då blir det kalas.
Någon som har nå tips på bra shopping på nätet, har kikat på hm, laredout, unibarn, meandI, och säkerligen någon mer. Men hittar inget.
åsa
Någon som har nå tips på bra shopping på nätet, har kikat på hm, laredout, unibarn, meandI, och säkerligen någon mer. Men hittar inget.
åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
Gäst
Ja, Polarn och Pyret gillar jag också. Inte superbilligt, men fint! Och grejerna håller faktiskt! Anton har ett par mjukisbyxor som jag köpte i juli 2006 då han var 4 månader (lite stora då, men helt ok). Dom används än, idag är han 14 månader (lite korta nu, men inte så det stör)!!
En flicka på vårt ettårskalas var jättefint klädd, med lekbar ärmlös jeansklänning med vit body under (den var vit i ungefär 2 minuter
), färgglada strumbyxor och en färgglad scarfs i håret. Jättesnyggt! Speciellt scarfsen om ni ska vara ute och det är soligt, så behöver man inte tänka på solhatt
. Försökte hitta något motsvarande på PoPs sida, men hittar inte. Men scafsar finns väl på typ HM också...
Lycka till, vilket roligt problem!!
Kram Jenny
En flicka på vårt ettårskalas var jättefint klädd, med lekbar ärmlös jeansklänning med vit body under (den var vit i ungefär 2 minuter
Lycka till, vilket roligt problem!!
Kram Jenny
Danska barnkläder! Det finns så många underbara märken just nu, Katvig, Molo, Småfolk, Ej sikke Lej, Okker Gokker, Urban Elk, mm.
På familjeliv fanns en hel lista på webshoppar med danska märken.
http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19141673-98.html
På familjeliv fanns en hel lista på webshoppar med danska märken.
http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19141673-98.html
lilla a mars 06
lillebror 2.aug 09, 35+6
lillebror 2.aug 09, 35+6
-
Pia Pojkmamma
Näe! Lägg av! Jag som just fått massa oförutsedda räkningar som måste betalas med krediten...
åsså kommer ni med en massa snygga kläder *mutter mutter* vill ha en grön kjol med hjärtan på å en matchande klänning till Tuva från Me&I... ju... (kanske ska önska mig i födelsedagspresent...
)
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.