Jag har nu bestämt mig för att shn kura min lille Adam
Jag har läst på och förberett mig genom att ramsa högt för mig själv! Idag ska jag och sambon träna att buffa på varandra!
Jag har gjort ett schema över Adams nya rutiner och vet att det ska följas till punkt och pricka med en kvarts marginal på vissa saker!
Nu vill jag liksom veta att jag fattat allt rätt innan vi kör igång!
Det är väl så här det ska gå till: Adam ska vara jätteglad innnan och när han läggs i sängen! Jag lägger han till rätta, dvs huvudet åt höger armarna upp och benen lite utbredda och så ska han ligga på magen!
Jag lägger min vänstra hand över ryggen på han och den högra handen knyter jag lätt och buffar han på rumpan 4 ggr och efer var fjärde gång så trycker jag försiktig ner hans krypp med vänstra handen, när han blir lugn så går jag genast ut och ramsar på min ramsa 4ggr / 6ggr, jg väntar och lyssnar av sen! Är han jätteledsen så går jag in bestämt, lägger han till rätta och buffar han 4ggr, markerar på ryggen, går när han är lugn, ramsar osv osv!
När jga hör att han är lugn utanför så gör jag bekräftelse ramsan,om han reagerar på den så går jag in och gör som innan..
Har jag fattat detta rätt nu? Vill inte börja innan jag förstått det rätt!
Ska jag alltid buffa 4ggr i taget?
Ska jag alltid vänta tills han blir lugn innan jag kör min bekräftelse ramsa?
Om han vaknar i natt, ska jag ramsa först och vänta på svar eller ska jag gå in och buffa först som på kvällen?
Hoppas ni kan svara mig på dessa frågor och lägga till om jag nu missat ngt viktigt!!