Här komme min vidare rapport... plus lite frågor...
Så här ser schemat ut:
7:00 godmorgon+frukost
9:00 sova 45 min
11:00 lunch
11:30 sova 1,5 tim
14:30 gröt
15:30 sova 45 min
17:30 em-mål
häremmelan bus bad o massa bus
19:00 nattslurk
19:30 godnatt
hela dagen flöt på rätt bra förutom att hon råkade sova 1 timma på em-luren... (jag var ute o gick o hon tittade o somnade o tittade o somnade... när hon skulle vakna alltså, jag gick o "sjöngskrek" o dansade framför vagnen allt för att hon skulle vakna.. till slut tittade hon upp vaken...) hon var rätt trött på dagen ....
19:23 Godnatt (Marginalkvart då fröken boktsavligen höll på o somna i mitt knä...
20:23 vaknar till - ramsar x 4 -tyst... bekräftelse
21:11 Gnöl .. ramsa...gnöl ramsa... gnöl ... ramsa!!! fick "sista" ordet 21:17 då det blev tyst.. bekräftelseramsa
22:16 Gnöl o ramsa fram o tillbaka till 22:18 bekr. ramsa
22:36 vaknar till men fixar det själv...
01:44 vaknar till men fixar det själv.. igen!!
03:30 vaknar jag ramsar/diskuterar till 03:47.. hon blir lite arg därinne jag ramsar x4 det blir tyst.. bekräftelseramsa.. 03:51
05:20 vaknar "diskuterar" till 05:32 bekr. ramsa
06:22 vaknar arg... jag ramsar.. hon gnäller jag ramsar.. hon lugnar er sig o babblar lite... gnäller lite hör sedan hur hon sätter igång o bajsa
hon blir lugnare men ändå inte nöjd... klockan är 6:55 o jag lugnar ner henne genom att "schha", vill ha en glad unge inna jag börjar byta blöja.. byter blöja i sängen o bestämmer när jag bytt den 7:01 att NU är det morgon...
Det är där min fråga är.. gjorde jag fel att byta blöja på henne på det viset.. hon var glad och lugn när det var "morgon"..?
Jag har inte varit inne hos henne på HELA natten, så jag vet inte om jag gjorde fel.. hade jag kunnat hade jag buffat henne... ska jag buffa henne till sömns efter blöjbytet?? el??? jag blev bara lite osäker på om jag gfjorde rätt nu i morse... genom att göra morgon EFTER blöjbyte o glad unge.. el. skulle jag väntat tills hon somnat om o sedan väcka henne??
Annars har allt fungerat underbart bra!
/Tack för all hjälp
Petra