Oh, jag har tänkt att jag skulle rapportera men det har varit fullt upp senaste dagarna...
Det går riktigt bra tycker jag, gröten är införd på sista måltiden, den serveras kl 18,00 - och igår åt hon för första gången en hel smakportion

men man måste vara snabb...om gröten inte serveras i en rasande fart så blir hon riktigt sur. Sedan får hon flaska på det och sen innan natten får hon en slurk igen. Sängen fungerar också bra (hon gillar att röra på sig, imorse hittade jag henne med huvudet i fotändan, vagnen var nog lite liten för henne, kan man väl lätt konstatera) och i förrgår så började jag ta bort nattmålet och sedan dess har hon börjat äta mer på dagen också

samma "problem" där, hon äter så himla snabbt, så snabbt så att hon ibland tappar andan och då släpper hon flaskan men blir då ursinnig och snuttar efter den samtidigt som hon hostar, idag försökte jag verkligen dra ut på det men på 15 minuter hade hon sänkt 240 ml

Ja, vad ska man säga, nu äter hon ju åtminstone. Omgivningen tycker det är väldigt kul...jag är nämligen väldigt snabb/otålig av mig i det mesta så det sägs att hon har ärvt vissa egenskaper av mig

I går strulade daglurarna lite grann men jag tror att det berodde på att hon var lite allmänt förvirrad och trött på grund av borttaget nattmål, idag har de fungerat bättre. Nu hoppas jag bara att jag inte ska behöva dras med alltför tidiga uppvak för länge.
Karin