hejsan!!
Våran lilltjej blir två veckor imorron, så hon är ju liten än men undrar ändå om det finns något vi kan göra för att vända tillbaka på dygnet.
Hon är jättetrött på dagen och vi försöker allt vi kan för att hålla henne vaken på dagen 1,5 timme(med marginal en halvtimme fram och tillbaka)Efter det sover hon minst 2,5 timme.Ibland upp mot 4 timmar.
På natten brukar hon vakna runt 23 tiden och 03.Det är passet 03 som krånglar.Då verkar hon vilja ha morgon och är klarvaken i två timmar!!
Jag känner mej lite smått nervös för sambon börjar nämligen med att sova borta två nätter nästa vecka och då blir jag helt själv.Det går heller inte att sova på dagen då storebrorsan är hemma.
Nu undrar jag om det finns något vi kan göra.Hon är ju som sagt bara två veckor än.Eller om vi ska väcka henne efter 2,5 timme.Risken finns då kanske att vi inte kan hålla henne vaken efter det.
Är det någon som har erfarenhet eller tips på om det är något att göra.Hon äter jättebra(ca 120-140ml per mål och gått upp ett halvt kilo på en vecka så mat får hon i sig)
Kram ulrika
trött på dagen, men inte på natten
trött på dagen, men inte på natten
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02
och till goaste tjejen Liw 1/1-07
-
TorpSara