Han har haft tendens ibland i perioder att böka sig till sömns, men det är ju alltid jobbigt då, mkt för att jag funderar på varför såklart. Dock sover han sin natt utan problem(oftast) när han väl somnat. Men det kan ta 30 min ibland att somna. Innan har det mest varit full fräs i sängen glatt, o sen somnat. Men nu blir det ledset alltså.
Jag försöker backa o backa, håller liv i huset, ramsar om det är kris, jag går sällan in, för han blir mer störd av det, o han står sällan upp, utan brukar ligga ner o skrika i så fall.
Dagluren har strulat något, men jag har backat o det är mkt bättre, men det kan bli lite bök där med. Han sover 19.00-0730 dag 12.45-14.15.
På dan är han pigg o glad för det mesta, hade lite problem med att det var gnälligt, men efter tips här om mer social delaktighet är det MKT bättre :)Han har fullt upp att hjälpa mig hela dagarna så han har inte tid att pipa helt enkelt. Nån som har något tips eller råd till en deppig mor, man är bortskämd med lätta glada läggningar. Kram fia