Sagomamma blir borta ett tag

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Sagomamma blir borta ett tag

Inlägg av /LO »

Hej forumister
Som ni säkert har sett så har jag tagit över som moderator och administratör för tillfället.

Anledningen till det är att Sagomamma är sjuk. Såhär skriver hon på sin hemsida från scrapbook-butiken:

Då många naturligtvis undrar så känner jag att jag nu får försöka mig på en halvtaskig förklaring till det inträffade. Jag har idag inga besked om hur eller när jag startar upp igen, men i dagsläget så varken FÅR eller kan jag helt enkelt inte jobba överhuvudtaget. Strikt vila är ordinerat - efter många år av för mycket och för hårt arbete. Min kropp har på tydligaste vis punktmarkerat och talat om för mig att den helt enkelt varken vill eller tänker fortsätta i samma tempo. Och för tillfället fungerar den ibland inte alls.

Ska försöka rikta in mig på att vila, scrappa, surfa och umgås framförallt med mina barn under en period, och bli helt frisk innan jag ger mig på e-butiken igen.


/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Lilla Sagomamma. Vi klarar oss.
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Som ni säkert har märkt så har Mindy tagit på sig jobbet som administratör. Hon och jag hjälps åt att hålla koll på forumen och kommer att göra så tills Sagomamma känner sig redo att komma tillbaka.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"