Stork-tråden på Kackelforum har hängt med ett tag och varit full av ovärderligt stöd och många fina tips.
Ett tag efter trådens start fick jag äntligen ett posititvt graviditetstest och lyckan var fullständig
Skulle ha lagts in på sjukhus i måndags (27/11) för en operation i vänster hand. För säkerhets skull tog jag ytterligare att graviditetstest trots de negativa testerna dagarna innan.
Testet glömde jag bort men då jag tittade var där två streck...
Maken och jag befinner oss nu i förvirring. Lyckan glimtar till men hålls ganska effektivt tillbaka av det som hände nyligen.
Våra hållpunkt i tillvaron är nu måndag 11/12 då vi skall på ett tidigt ultraljud för att se om det finns något hjärta som slår. Innan dess vågar vi knappt andas ens.
Så kära vänner, om ni vill och orkar, följ med en bit till på vägen. Oron blir lättare att bära om man inte är ensam
Kram från Nancy
(Finns ett märkligt sammanträffande med mina graviditeter: både dessa två gånger och då jag väntade Leia har de positiva testen föregåtts av kontraströntgen samma månad. Om denna undersökning haft effekt tre ggr av tre hos en kvinna som annars har svårt att bli gravid borde det kanske undersökas i större skala…