Jo du, den sortens bebissug har jag själv just nu - efter nummer fyra! Det känns verkligen som om det är tänkt att vara en till i vår familj.

Jag räknar mig till de helt osynska men den känslan har varit stark sedan i somras. OM det skulle bli så gissar jag att vi kommer kategoriseras som de mindre tillräkneliga med kommentarer som: "Vet ni vad preventivmedel är?", "Tycker ni inte att det räcker nu?" osv men det kan man ju inte ta någon som helst hänsyn till.
Vi har 16 mån mellan 1:an och 2:an och 23 mån mellan 2:an och 3:an. Vi har varit hemma båda föräldrarna de första månaderna tills alla rutiner sitter som det ska. Det har varit toppen! Att få bebis nr tre har överlag varit en räkmacka tycker jag. DET skulle jag inte oroa mig för.
Själv är jag först av fyra syskon med 10, 12, och 20 år mellan! Jag tyckte det var bra när jag var liten. Den varianten kräver förstås att man startar igång tidigt och inte som jag sparar allt till sist, haha! Inget är fel eller dåligt. Syskon är alltid en gåva oavsett när de kommer tror jag.
Kram Jannika