Jag skrattar och busar med honom så mycket jag kan sedan lägger jag honom i sängen och släcker lampan, sedan börjar han att protestera. Han kan ligga och gny medan jag håller på att buffra honom när jag slutar efter att han har slappnat av börjar han att gråta ett "förtvivlat" skrik går jag ut då blir det högre och mer förtvivel ihop med ??(vet ej). Jag går in och lägger honom igen buffar och trycker honom sedan går jag ut och det blir samma visa igen. Har jag otur får jag hålla på så i minst en timme.
Några gång har jag "fastnat i tv'n"
Jag har så svårt att avläsa hans skrik och tycker att han är förtvivlad hur han än skriker och det är jätte jobbigt.
Vill tillägga att vi har hållit på i två veckor nu och han sover faktiskt hela nätterna när han väl somnat även om han vaknar vid sex istället för sju nästan var morgon. Då försöker vi buffa honom till han somnar, vilket han ofta inte gör och när klockan är sju går han upp ofta ledsen
Äter gröt till kvällsmat 17. Badar 18. Äter mjölersättning 18.30
Han går och lägger sig 19 och vaknar igen omkring 6. men får allt stanna kvar i sängen till 7 (har blivit 6.45 )
Det gör så ont när han skriker
Jag är rätt envis och kommer lyckas på ett eller annat sätt. Ser fram emot att kunna göra allt möjligt när det väl sitter.