Hejsan alla därute i cybervärlden!!!
Här finns två föräldrar som inte vet vad dom ska ta sig till.....
Vi har 2 barn, Elliot 3år och Elvira 1år. Alldeles underbart underbara. MEN.
Lilla Elvira vet nog inte hur man gör när man sover! Hon vaknar oootroligt många gånger per natt och vi blir knäppa snart.Senast nu inatt har hon varit vaken en gång i kvarten mellan 23,30-03,30 och efter det har hon vaknat och fått välling. Min sambo har fått sova 3 timmar inatt och då inte ens sammanhängande. Jag går upp 6 för att jobba så han tar nätterna. På helgerna är det min tur....kan säga att det är ganska skönt att jobba ibland faktiskt.
BVC säger att vi ska ge henne mer mat. Men vi kan inte stoppa i det stackars barnet mer mat. Hon sover i ett eget rum som inte är för varmt. hon har napp. inte ont ngnstans, för hon sover hyfsat på dagarna.Alltid pigg och glad. vet inte vad det kan vara. Känns som vi har prövat allt!
Så snälla om det finns ngn vänlig själ därute som kan hjälpa oss med vår lilla guldklimp skriv ner ngr rader. Alla tips välkomnas.
VAD ska vi ta oss till?
-
Jenniejummie
VAD ska vi ta oss till?
Sömnlös i visby.
hej och valkommen till ett superbra forum om man behover hjalp ,ed barnen ssomn.
Jag rader er att lasa allt ni kan om SHN kuren har och kanske aven bestalla boken. LAs och bestam er for om kuren ar ngt for er
(jag har engelskt tangentbord sa det finns inte alla bokstaver.... sorry)
Jag rader er att lasa allt ni kan om SHN kuren har och kanske aven bestalla boken. LAs och bestam er for om kuren ar ngt for er
(jag har engelskt tangentbord sa det finns inte alla bokstaver.... sorry)
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
-
Jenniejummie
ok...
...ska läsa och "plugga på"
Antar att shn är sova hela natten...det hoppas jag att Elvira kommer att göra snart. Hon har sovit EN hel natt på ett år. Man får vara glad för det lilla-har jag hört....
Tack för tipset!
Antar att shn är sova hela natten...det hoppas jag att Elvira kommer att göra snart. Hon har sovit EN hel natt på ett år. Man får vara glad för det lilla-har jag hört....
Tack för tipset!
Sömnlös i visby.
Hej jenniejummie och välkommen säger jag också
Läs det här till att börja med, sen finns det massor av mer att fortsätta med!
Lycka till och hojta om du behöver hjälp eller har frågor
Kram Mia
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=1076
Läs det här till att börja med, sen finns det massor av mer att fortsätta med!
Lycka till och hojta om du behöver hjälp eller har frågor
Kram Mia
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=1076