Gläds med mig en stund!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
K-ina

Gläds med mig en stund!

Inlägg av K-ina »

Mina två nybadade killar ligger överst i våningssängen tillsammans. Axel läser en Mamma Mu bok för Gustav med all önskvärd dramatik i rösten!

Ögonen tindrade på Gustav inför chansen att få en sagostund med sin älskade brorsa i överslafen!

Mitt hjärta svämmar nästan över av stolthet! De är så fina tillsammans!!! :heart:

Samtidigt kan morsan surfa vidare en stund! Snacka om att vara överflödig!!! :lol: 8)
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
kokos

Inlägg av kokos »

Så vill jag att mina killar också ska ha det tillsammans om ett par år! :heart:
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

...å gissa om det fortsätter...?

:heart: \:D/ :heart:

/Fjällmor
mia75

Inlägg av mia75 »

Åh, underbart! :heart:
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
K-ina

Inlägg av K-ina »

När Gustav hade knoppat in igår kväll och det var dags för Axel att få en liten mammastund blinkade :wink: sonen till mig och sa:

-Jag läste hela Mamma Mu, men sen ville han höra Bamse också :shock: - då hittade jag på litet för den var så lång....

Jag svarade att det hade hänt att jag hade gjort det samma när han var liten. Vi var rörande överens om att man får göra så när det är småbarn man läser för.... :lol: :lol: :lol: Så är det när man kan dela erfarenheter om småbarnslivet med en STOR sexåring! :lol: :lol: :lol:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"