Sonen har i två månaders tid ätit fast föda, i början var det små smakportioner - nu äter han rejält!
Gröt (vuxenportion) med halv mosad banan + katrinplommonpuré, grönsakspureér och fruktpureér. Ammas fortfarande "lite på slutet"..
Vi började ge köttpureér som smakportioner för ett tag sen och nu undrar vi helt enkelt om vi ska ge smakportioner på ALLT nytt ( pasta med kyckling, ris med kalvkött, pasta med...) eller är det bara att tuta och köra?