Eye Q

Många föräldrar har hittat lösningar som fungerar för deras barn, men som inte nödvändigtvis kommer från IAHP. Ex. homeopati, dieter, kosttillskott o.d.
Här kan man diskutera.
Skriv svar
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Eye Q

Inlägg av kärringen »

Nu har vi ätit Eye Q i 8 veckor (den äldre pojken), 5 veckor (den yngre).
Oj vilka framsteg, den yngre pojken har blivit mer social, berättar saker han gjort. Börjat ställa frågor om saker som andra berättat om, det har han aldrig gjort förut.
Han var nyligen på skolresa, med sig hade han en engångskamera. Jag sa till honom innan han for ta nu kort på ett djur. Och det gjorde han, på ett djur. Annars var det bara kraftledningar och stolpar längs vägen :lol: , men det är ju hans special intresse. När bilderna kom så kunde han med en karta berätta precis vart korten var tagna. Jättekul.

Han hänger med mer i vad alla andra gör och drar sig inte undan lika mycket som innan.
D. ä. säger att han känner sig mer alert :) Men nu har han kommit i puberteten och det är mycket grubbel. Han känner sig missförtådd av sina kompisar. Lider av sin talstörning, som en del hånar honom för, sorgligt. Fast jag tycker att han talar mycket bättre nu än förr.....
Gablex
Inlägg: 777
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 11:46
Ort: Skåne

Inlägg av Gablex »

Visst är det så! Vi upplever också jättestora framsteg sedan sonen började med en (högre) dos EyeQ! Nu ställer gräspollen till det lite för honom, men annars blir det bättre & bättre!

Man blir så peppad & styrkt av att höra om andras framsteg också. Jag är glad för er skull!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Gablex
Inlägg: 777
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 11:46
Ort: Skåne

Inlägg av Gablex »

Visst är det så! Vi upplever också jättestora framsteg sedan sonen började med en (högre) dos EyeQ! Nu ställer gräspollen till det lite för honom, men annars blir det bättre & bättre!

Man blir så peppad & styrkt av att höra om andras framsteg också. Jag är glad för er skull!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
kerstin
Inlägg: 356
Blev medlem: mån 25 jul 2005, 15:16

Inlägg av kerstin »

Hej :D

Vi upplever också en enorm skillnad på lilla E!
Han är mer social och utåtriktad. Hans tal har blivit mycket bättre och han orkar och vill arbeta mer med sina ord-läxor.
Dessutom var det länge sedan han kissade på sig!! så skönt för honom!
Vi kommer antagligen behålla max dosen på honom när inkörningstiden tar slut. vågar liksom inte chansa. Men det måste vi kanske??
kerstin
Inlägg: 356
Blev medlem: mån 25 jul 2005, 15:16

Inlägg av kerstin »

Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Inlägg av Hege »

Och när eye-q kan göra detta för "sjuka" hjärnor, vad kan då inte friska hjärnor ha för nyttja av eye-q? Hos oss får båda barnen eye-q.
Gäst

Även jag måste hylla Eye-Q

Inlägg av Gäst »

för vi märker direkt skillnad på Gyril! Koncentrationsförmågan och inlärningen framför allt.
Vi har varit lite slarviga i sommar, men nu när vi återgått till att ge Eye-Q igen varje dag så märks det direkt.

Och faktum är att gamla mamma också tänker börja ta sig en matsked per dag... :wink:
Skriv svar

Återgå till "Frågor om alternativa vägar som inte är IAHP"