Är det för mycket med 12 timmar natt för ett sånt här Skräp på 7 veckor

Inte sammanhängande förstås!
Just nu ser det ut så här för oss:
7.30 God Morgon och Mål 1

Han sover fint på kvällen/natten och prickar oftast av nattmålet inom marginalkvart, somnar om själv och sover till 7 där han kan behöva någon påminnelse.
9.00-11.00

Vill ha längre lur här för att storebror är ute då.
Somnar stillastående, sover på promenad och i lekpark. Klarar av att somna om själv stillastående och sover luren ut! EN FRAMGÅNG!
11.00 Mål 2

Pigg och glad det här passet.

2 timmar känns lagom!
13.00-14.30 Sova
Går fläckfritt ibland, men fastnar ofta på 45-skarven utan omsomnande mer än någon minut då och då.
14.30

Ligger och kollar på mobilen, pratar en stund. Får sen maten 15.00 om han inte är jättehungrig på momangen för vi vill ju hålla 4 timmar om möjligt för lille mattrasslet

.
Detta pass har jag lite problem med för han är TRÖTT TRÖTT kl 16.30 och "ska" vara vaken till 17.00 .
17.00-18.30 Sova

DETTA ÄR VÅR PROBLEMLUR Han har ALDRIG sovit 1,5 timme här - bara 45 minuter. 3 timmars vakenpass på kvällen är i mastigaste laget men snart överväger jag faktiskt att lägga in en 20-minutare där i stället för att komma ifrån det här haveriet om vi inte kan göra tidigare natt.
Det har inte spelat någon roll fast jag bara haft 2 timmars vakenpass innan.
Å andra sidan orkar han ju oftast vara vaken till 20.30 TROTS att han aldrig sover ordentligt här utan bara 45 min.
18.30-20.30 Kvällsmål med bad, sen GOD NATT.
Nattmål: 3.30
Varför jag funderar över 12 timmar natt är att jag tänker i banorna att lägga 45-minuterslur 16.30 där det krånglar och ha kvällspasset mellan 17.15-19.30 eftersom det krånglar så dant sista luren. På så sätt blir det ju också 8 tim sammanhängande natt fram till nattmålet.
Några erfarenheter av så lång natt för så små

Jag tar annars gärna synpunkter om ni ser något som bidrar till lurtrasslet.