Båtsovande

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Sommar

Båtsovande

Inlägg av Sommar »

Hej!
Vi har fått ett erbjudande om att följa med kompisarna i deras båt en natt :) Men orolig som jag är funderar jag på hur det ska gå.. :? Annie är 9 mån och är ju inte alls van att sova i samma rum som oss, vilket vi märkte för några veckor sen när vi var borta en natt på kusten.. Första delen av natten sov jag som en kråka för att jag hörde alla hennes ljud. Andra delen av natten kom Annie på att vi var i samma rum, och det blev ett himla ståhej :? På båten skulle vi ju till och med behöva sova i samma säng.. Hm känns ju lite som ett problem faktiskt, så jag är inne på att stanna hemma. Men hur har ni andra gjort i såna här situationer? det är ju ofta svårt på semestern att sova i olika rum, och att avskärma sig i en båtruff är ju inte det lättaste! :) Annie är en säker sovare, förutom natten på kusten! Vi har haft problem med tidiga mornar förrut, men de är i princip borta nu.
Hoppas någon klok forumist kan hjälpa mig!
Kram Emma
Mamma till Annie 051020
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej
Jag skulle köpa hörselproppar till mig och låta det bli som det blir. Förutsätt att allt funkar, gör det inte det, så blir det bra ändå.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"