Risvälling

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Risvälling

Inlägg av father of sons »

:D

Vi ger sonen Babyplus som nattslurk och tänkte nu erbjuda lite andra smaker.

Först ut är risvälling och eftersom grabben ej har åldern inne :) så lyder frågan:

Kan vi ge honom enbart risvälling, direkt? Eller köra 50/50?

Hur har ni gjort?

:D
anna
Inlägg: 4630
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej!

När man byter smak, kan det vara bra att blanda 50/50 några dagar först, så han lär sig gilla smaken.

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av father of sons »

Anna, Tack :!:

Läser alltid dina inlägg, du är mycket påläst och klok.

Du är bra :D
Tack
anna
Inlägg: 4630
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

:oops: :oops: :oops:
:D :D :D :D :D
Tack!

Jag är imponerad av dig!
Tänk!
En KILLE som anammat Barnaboksfilosofin!
Som läser och lär, och nu ger råd själv, med stor säkerhet! :D
Det är STORT i min värld! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"