Igår bet hon mig när jag trugade - hon var alltså klar och ville väl inte ha mer och började väl tugga istället då. Men idag bet hon mig när hon skulle börja amma. Det tog jättelång tid att få henne att äta det målet eftersom jag skrek till första gången hon bet mig och ryckte bort henne (av ren reflex), så hon blev ledsen. Sen bet hon mig varje gång jag la henne till bröstet, och tittade på mig för att se om jag reagerade! ](*,)
Vad kan man göra?? Det är är inte roligt och jag vill verkligen inte sluta amma för att hon bits! Andra barn har ju tändet och ammar...